Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 15 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

A Suzuki IGNIS kompakt crossover a 2016-os Párizsi Autószalonon debütál Európában



Az új Ignis, egy elegáns és praktikus kompakt crossover modell, a 2016-os Párizsi Autószalonon (Mondial de l'Automobile) mutatkozik majd be Európában.

001

 

 

A kompaktautó-gyártás hosszú évtizedei alatt kialakult, egyedülálló Suzuki stílus és arculat néhány jellegzetes vonását kelti életre ismét az új Ignis. A minimalista dizájn friss, ám kétségtelenül suzukis külsőt kölcsönöz az autónak, amelytől a modell egyszerűen ikonikussá válik.

A modell környezetbarát technológiai megoldásai közül külön említést érdemel a merev, könnyű, új generációs padlólemez, valamint a kompakt és könnyű SHVS-t (Intelligens Hibrid Suzuki Jármű), amely plusz segítséget nyújt az elektromos motornak és hatékonyabbá teszi az akkumulátor-töltést.  Ezeknek köszönhetően a jó teljesítmény nem megy az üzemanyag-hatékonyság rovására.
Az új Ignis 2017 januárjától lesz kapható Európában.

 

002

 

A kiállítás másik különlegessége a ráncfelvarrott SX4 S-CROSS lesz, amelynek a megújult elülső dizájn és a minőségibb belső megoldások adnak erőteljesebb, mégis kifinomultabb karaktert. Az 1,0 literes és 1,4 literes, közvetlen befecskendezéses BOOSTERJET turbómotorok felváltják a korábbi 1,6-os benzinmotort.

További részletekért látogasson el a Suzuki sajtótájékoztatójára 2016. szeptember 29-én, 09: 00 órakor. A Suzuki standjának száma: 511., amely a kiállítócsarnok 1-es termében található (Párizs, Expo Porte de Versailles).

Bővebb információ: http://www.globalsuzuki.com/paris2016/

A sajtóesemény alatt a következő modellek tekinthetőek meg a helyszínen:

Autó: Vitara, Jimny, Baleno és Cervo (klasszikus modell 1977-ből, amely Európában SC100 néven volt forgalomban)

Motor: SV650 és MotoGP gép

Marine: DF300AP

A 2016. évi Párizsi Autószalont a sajtó munkatársai szeptember 29-én és 30-án látogathatják meg, majd október 1-től 16-ig a rendezvény megnyitja kapuit a nagyközönség előtt is.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2016.


2016. augusztus 30. 22:40 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

#ID8725

 Név:
 idrimbe
Dátum: 2016. szeptember 26. 11:36 
De most nézem, hogy vannak normális méretű autók is Indiából:

https://www.cartrade.com/maruti-suzuki-cars/new-swift-dzire


http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/09/03/ciaz_az_uj_suzuki_szedan/

Miért bűntetnek minket 211 literes csomagterű gombócokkal?
» Válasz erre
#ID8724

 Név:
 idrimbe
Dátum: 2016. szeptember 26. 10:22 
Minek gyártani ennyi összenyomott pici autót?
Nem lenne elég egyet mindenből?
Hol van egy normális csomagterű sedan meg kombi?
» Válasz erre
#ID8701

 Név:
 NeGa74
Dátum: 2016. szeptember 01. 16:34 
Hello Fefe!

Nekem is a C oszlop környéke,illetve a hátulja fura illetve a kaszni oldal vonalából nagyon "elállnak" a sárvédőívek,úgy látszik nem érdekli őket az,hogy sok Suzuki esetén (pl swift is) az ugyanolyan kiálló karosszériaelemek voltak a legsérülékenyebbek. Nekem azzal nincs bajom,ha a régi neveken jönnek ki.Baleno is és Vitara is jól sikerült,ez szerintem nem,és ez igazolódni is fog véleményem szerint. http://www.origo.hu/auto/20151001-suzuki-ignis-im-2-dacia-konkurencia.html ezen a linken látszik hátulról is.
» Válasz erre
#ID8700

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2016. szeptember 01. 00:24 
Szijjjjasztok. A gondom a C oszlop milyensége, azt valahogy nagyon elbaltázták, a fotók alapján az olyan vastag, mint nagyanyám hátsó fertálya.
A másik a névadás nem biztos, hogy előnyös a régi nevek felhasználása az újra nézve, mindig összehasonlítgatás lesz az eredménye. Ha nem tudnak adni nekem van egy pár ötletem pl: Mirigoma, Newage, Kaeri, Crelima, Jervey, Vulzal, Kuroji, Remyri, Onoeron, Jerind
» Válasz erre
#ID8699

 Név:
 tarno
Dátum: 2016. augusztus 31. 18:16 
Kiváncsian várom hogy milyen lesz
» Válasz erre
#ID8698

 Név:
 donpick
Dátum: 2016. augusztus 31. 17:48 
engem meg pont hogy ez a vagány külső fogott meg..
lehet élőbe más de igy képen nagyon tetszik az új ignis :)
» Válasz erre
#ID8697

 Név:
 NeGa74
Dátum: 2016. augusztus 31. 16:56 
Nekem ez a gép nem jön be,nem tetszik. Ignis-Vitara keverék némi Dacia Dusteres beütéssel,valahogy abszolút nem vonz,hogy vegyek belőle egyet,ellentétben a Balenoval.
» Válasz erre
#ID8696

 Név:
 mikley
Dátum: 2016. augusztus 31. 08:37 
én erre a boosterjet motorokra leszek kíváncsi, ez az euro5-ös környezetvédelmi besorolásnak való megfelelési kényszer a diesel-eknél se hozott jó eredményt. (látsd méreg drága részecske szűrő, meg a VW botrány)
No nem játszom az ördög ügyvédjét. Még eddig nem halhattunk típus betegségeket. Reméljük élettartamba a jó Suzuki motor átlagot hozza. (kevés szerelőnek adatik meg egy Suzuki motort szerelni, és ott sem biztos hogy nem a használó hibája miatt kerül kín padra)
Ha az Ignisből kinőttem már, akkor úgy is egy s-cross-ba ülök át.
Ezt már eldöntöttük itthon, de közel 1 éve csak azért nem vettem ilyet, mert boosterjet-től össze csináltam magam, és inkább tuti be futóra tettem a pénzem.
Mondjuk ha abba ültem volna, akkor nem vett volna rá az isten se hogy bütykölgessem, és nem ismertem volna meg olyan remek embereket mint ez a közösség.
» Válasz erre
#ID8695

 Név:
 donpick
Dátum: 2016. augusztus 31. 06:58 
Én is tompicit aktivizálni kell. Áljon rá az ügyre 😊🚗
» Válasz erre
#ID8694

 Név:
 KaCsa
Dátum: 2016. augusztus 30. 22:50 
Én kipróbálnám!
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu