Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 18 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Innovációs konzorcium segíti a műszaki fejlesztést a Magyar Suzukinál



Továbbfejleszti gyártási és logisztikai rendszerét, és minden eddiginél korszerűbb prototípust fejleszt a Magyar Suzuki Zrt. az általa vezetett konzorcium élén a következő négy évben. Az 5,3 milliárd forint értékű kutatási, fejlesztési és innovációs (K+F+I) projektet saját forrásból és uniós támogatásból hajtják végre.

 

Négyéves kutatás-fejlesztési projekt indult a Magyar Suzuki Zrt. vezetésével. A projekt keretében az autógyárból, egyetemekből, non-profit kutatóhelyből és beszállítókból innovációs hálózat jön létre.

A projekt megvalósítása során a tervek szerint az esztergomi autógyárban hálózatba kapcsolják a hegesztőrobotokat, hatékonyabbá teszik a gyáron belüli, illetve a gyárat és a beszállítókat összekapcsoló logisztikai rendszert, előkészítik a lézerhegesztés bevezetését, valamint új, kiváló műszaki tulajdonságú, költségtakarékos polimereket fejlesztenek a gépkocsigyártáshoz.

A fejlesztések eredményeként a gyár korszerű, versenyképes, biztonságos tesztelt prototípust állít elő, amelynek súlya kicsi, fogyasztása és környezetterhelése csekély, karbantartási és javítási igénye minimális, széleskörű kényelmi és egyéb szolgáltatásokat nyújt a vezető és az utasok számára, továbbá a benne felhasznált anyagok 95 százaléka újrahasznosítható.

A K+F+I fejlesztést megvalósító konzorcium a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) „K+F versenyképességi és kiválósági együttműködések” pályázatán nyert európai uniós támogatást. A támogatási szerződést aláíró konzorcium tagjai a Magyar Suzuki Zrt. mellett a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft., a PEMÜ Műanyagipari Zrt., valamint a Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A projekt megvalósításához 2,712 milliárd forint saját forrás áll rendelkezésre, amit az Európai Unió 2,596 milliárd forint vissza nem térítendő támogatással dupláz meg.


2016. december 22. 17:00 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

#ID8799

 Név:
 NeGa74
Dátum: 2017. január 06. 17:30 
Szia Feri!

Elviekben ez működik valamilyen szinten a Suzukinál,hisz aki szervizbe hordja a gépét a Magyar Suzuki ZRT ügyfél-szolgálata minden szerviz után telefonon keresi és kérdezi a véleményéről,legalábbis engem szoktak hívni,igaz én ki is töltöttem azt,hogy részt kívánok venni a közvélemény-kutatásukon. Azt nem mondom,hogy nem lehetne rajta mit fejleszteni és kiszélesíteni mert szerintem ez kicsit elavult a mai modern korban.
» Válasz erre
#ID8798

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2017. január 06. 14:36 
Szijjjjasztok!

Én még hozzáadnám a vásárló ( használói vélemény) -t is a projekthez, akik napi szinten használják és tapasztalják a különböző tervezésből, gyártásból adódó problémákat, hisz nekik fejlesztenek, gyártanak
Talán így lenne mindenki elégedett.
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu