Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 13 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Hazai gyártású sikermodellekkel tarolt a Suzuki 2016-ban



Esztergom, 2017. január 2. – 11266 autót adott el a Suzuki 2016-ban Magyarországon, ezzel 11,67% százalékra növelte részesedését a magyar személyautó-piacon. A Balenóval bővülő kereskedelmi választékon belül a siker elsősorban a népszerű hazai gyártású modellek megújításának, valamint a bővülő flottaeladásoknak köszönhető.

 

A Datahouse újautó-eladási statisztikái szerint 2016-ban Magyarországon 11266 Suzuki személygépkocsi talált gazdára, ami az összes forgalomba helyezett autó (96555 db) 11,67 százaléka.

A 2015 tavaszán bevezetett és 2016-ban turbómotorral felszerelt Vitara 23,1663% százalékos piaci részesedéssel toronymagasan vezette a sport-szabadidő (SUV) kategóriát , és ezzel együtt a személyautók mezőnyét az elmúlt esztendőben!  A modellből január 1-je és december 31-e között 6538-t helyeztek forgalomba.

Az esztendő másik népszerű Suzuki modellje az SX4 S-CROSS volt. A nyári „ráncfelvarrást” követően a típus értékesítése megugrott, az év végéig a C kategóriás modell mindkét változatából összesen 1643 darab kelt el a Magyarországon.

Rendkívül kelendő volt Swift kisautó: a modellből 2087 talált gazdára az év során, ami az első helyet jelenti a B szegmensben, 12,7357%-os piacrésszel.

A nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott Suzuki típusok közül Balenóból 523, Jimnyből 61 Celerióból 404 darabot értékesített a 75 márkakereskedésből álló kereskedői hálózat országszerte.

Összességében a Magyar Suzuki 2009 óta először ismét rekord értékesítéssel zárta belföldön a 2016-os évet, a márka magyarországi piaci részesedése a 2015-ös 9,72 százalékról 11,67 százalékra nőtt.

A rendkívüli eredmények a Magyar Suzuki Zrt. értékelése szerint annak köszönhetőek, hogy a márka, amellett hogy globális modelloffenzívája keretében új modellt vezetett be, a népszerű hazai modelleket is sikerrel újította meg. A Suzuki ráadásul úgy tudta tovább bővíteni flottaeladásait, hogy eközben eredményesen őrizte meg népszerűségét  és elsőségét a magánvásárlók körében.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2017.


2017. január 02. 13:15 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

#ID8797

 Név:
 KaCsa
Dátum: 2017. január 04. 20:53 
Gratulálok én is a Suzukinak az elért sikerekhez!

Csak így tovább!
» Válasz erre
#ID8796

 Név:
 medvebarna
Dátum: 2017. január 04. 20:11 
Halihó......gratulálok a SUZUKINAK.
Az ünnepek alatt elolvastam/tanulmányoztam a SUZUKI NAGYKÖNYV-et (amit a "Szülinapi találkozó" tomboláján nyertem) és egyértelmüvé vált, hogy minden szempontból profi a SUZUKI.

Csak "szerényen" megemlitem, hogy 1 db S-CROSS-al én iss hozzájárultam a tavalyi sikerhez
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu