Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 24 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

A Vilcomp-nál jártam…



Apo Cartárs élményei a Vilcomp-nál
 
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy (majdnem) öreg Apo, aki fapados GC Ignisét szerette volna némileg „feltuningolni”, s e célból a Klub honlapján a kedvezményt biztosítók között újonnan jelzett Vilcomp Kft.-nél előzetes terepszemlét tartott. A történéseket az alábbi valós „mesében” adom közre:
A Cég munkatársa még a 17. kérdésemre is udvariasan (és szakszerűen) válaszolt, mindent elmondott, megmutatott. Pl. hangszórót ajánlott 3.800-ért, mondván 8.000-ért sem szól kétszer jobban. Valóban, az előkészített helyre betehető 10 cm-es tízszeres pénzért sem tud 30 Hz-es döngő basszust hozni. Rádiójuk is volt rendesen, de hozottat is beszerelnek (én USB-s, MP3-ast terveztem).



Mindezek után gondolhattam volna: új seprő még jól seper, ha nem jártam volna kb. 2 évtizeddel ezelőtt ugyanitt Ladámmal autórádió ügyében. Szóval nem most kezdték a szakmát, hát másnap elmentem mindent részletesen megbeszélni: megrendelés UV gravírozásra – megrendelő kitöltése alvázszámmal, elérhetőséggel – ezzel együtt rádió, hangszórók, egyszerű indítás-gátló, villogó led, központi zár beszerelésére.
A megbeszélt napon 8:30-ra mentem a Tüzér utcába. A Vilcomp az épület belső udvarában - üzlet az emeleten, muhelyek a földszinten.



A Cég két munkatársa kisvártatva kezelésbe vette a járművet. Először a központi zárnak láttak neki - ajtó-borítások le, motor(ok) beszerelése, kábelezés, átvezetések, stb. A működéspróbák (egyenként és összesen) után az ajtókárpitok visszakerültek. Majd a műszerfal mögött (alatt-, felett, mellett) számomra átláthatatlan kábel-dzsungelben kerestek csatlakozási pontokat a további szerkezetek beépítéséhez. Naívul azt gondoltam, hogy a drágább típusokban gyárilag meglévő extrákhoz itt legalább kiépített csatlakozó pontok, helyek, vezetékek vannak előkészítve, de tévedtem. Legtöbbször forrasztással (majd gondos szigeteléssel) kellett a megfelelő kábelekhez csatlakozni. Ezen műveletek meglehetősen piszmogósak, időrablóak, hiszen itt a tévedéseknek, mellényúlásoknak kellemetlen következményei lehetnek.



Ezzel együtt a szerelők kiigazodtak a dzsumbiban és sorra helyükre kerültek a hangszórók, az indítás-gátló a villogó led-el, a központi zár bekötése az index visszajelzéshez szükséges relével, diódákkal.
Az általam hozott rádió (LG, mp3+usb, Cora 29,9 eFt) beszerelése sem volt egyszerű, mert az egész konzolt ki kellett venni, új műa. keret bele, a csatlakozót átalakítani és az antenna bemenetet is DIN átalakítóval lehetett csak megoldani.



Legvégül került sor az UV gravírozásra. A rendelésre kapott csomagban voltak a perforált alvázszámmal ellátott matricák, külön ecsetek, vegyszerek az üvegekre és a karosszéria elemekre, ablaküvegre jelző címkék, tanúsító irat és egy gombakkus mini UV led-lámpa.
A használt felületek alapos tisztítása után először az üvegekre, majd a karosszéria (nem külső) részeire ragasztották a matricákat.



Következett a vegyszeres ecsetelés, a perforált helyeken a festék elvégezte munkáját és (pontos) 3-4 perces idő után a matricákat levették. A festékeket lemosták és ezzel a hosszadalmas munkák véget is értek. Ekkor már délután 3 óra felé járt az idő. Már csak a jelölés tanúsító iratának bélyegzése és a pénzügyi elszámolás volt hátra. A számla összegéből adott kedvezménynél választhattam hogy az IGNIS Klub megállapodása szerint, vagy a Cég által az egyidejű, nagyobb megrendelésre adott engedményt vegyem igénybe. Mivel a két összeg alig különbözött, így a megrendelési kedvezményt választottam, a végösszeg 54.500 HUF. Ez az alábbi anyagokat,
- 1 pár 10 cm-es hangszóró,
- 1 készlet távirányítós központi zár (4 ajtó) összes szerelési anyagával,
- 2 db relé és diódák a zárás indexes jelzéséhez,
- 1 készlet indításgátló (reed relé, működtető mágnes)
- 1-1 rádió műanyag keret és DIN antenna átalakító,
- 1 villogó led jelzőfény,
- vezetékek, egyéb szerelvények,
- 1 UV gravír készlet,
lletve munkadíjakat tartalmazta:
- rádió beszerelés,
- központi zár beszerelés,
- index villogtató beszerelés,
- indításgátló, villogó beszerelés,
- UV gravírozás.




Összességében elégedett voltam a költségekkel, kiszolgálással és az elvégzett munkákkal. A szerelőknél igazi jó hangulat volt, bár a diplomatikus szövegkörnyezetből kivettem, hogy a T. Ügyfél helyszíni jelenléte - pláne nézése a szemivel - nem hat mindig pozitívan a munkavégzésre. S majd elfeledtem: terven felül a gyári „egészségvédő szivargyújtó” helyére még beküzdöttek egy általam hozott igazit. Ezért (és a többiért) némi „meleg kézfogással” köszöntem el a szerelőktől.
Itt a valós mese vége, fuss el véle. Aki nem hiszi, járjon utána!


apo - IGNIS Klub

2007. március 13. 00:26 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

#ID7056

 Név:
 
Dátum: 2010. október 23. 12:10 
el tudnád küüldeni a képeket motosomogyi@freemail.hu-ra?
köszönöm
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu