Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 14 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Profi csapat, profi autó



Sikeres teszten vett részt Bútor Róbert és Tóth Vilmos, a ceredi gyorsasági szakaszon, ahol egy teljes napon keresztül ismerkedhettek a Suzuki Ignis S1600-assal, és a Suzuki Sport Európa csapatával. A teszt eredményét nagyon pozitívan értékelték, Bútor pedig nagyon lelkesen és feldobott hangulatban nyilatkozott.
 

Bútor Róbert: – Nagyon boldog vagyok, nagyon jól sikerült a teszt. A Suzuki Sport Európa bebizonyította azt, amit eddig csak sejtettünk róluk, hogy abszolút profi csapat. Kezdve azzal, hogy a megbeszélt időpontra pontosan érkeztek, mindenki tette a dolgát, az autóval egyetlen probléma nem fordult elő a teszt alatt, nekünk pedig tényleg csak arra kellett figyelnünk, hogy ismerkedjünk az autóval.

– Az elsődleges célunk az volt, hogy az Ignis-t a stílusomhoz állítsuk. Ezért Urmo Aava aszfaltbeállításából indultunk ki, amelyet 60-70 km-nyi teszt után sikerült teljesen hozzám hangolni. Ez körülbelül négy órát vett igénybe. Ez után kipróbálhattam, hogy ha az autó egyes részein állítanak, akkor annak milyen a hatása. Mentünk keményebb, lágyabb rugókkal, stabilizátorral. Ez azért volt nagyon hasznos, mert ha versenyen változtatni kell az autó beállításán, akkor már konkrétan tudom kérni, hogy min változtassanak, és tudom azt is, hogy erre hogy reagál az autó. Amikor ezzel is végeztünk, akkor visszatértünk a jó beállításhoz, felraktunk négy új gumit, és azzal is mentünk 30 km-t, hogy szokjam mire képes az autó.

– Kipróbáltunk még kétféle fékbetétet is, amik között nem sok különbséget éreztem, viszont az egyikkel kevésbé melegedett a fékfolyadék, ezért a mellett döntöttünk. Az egész teszt alatt nem volt 200 °C felett a fékfolyadék hőmérséklete, míg a C2-nél ez a 300-at is elérte. 300 °C-on pedig a fékfolyadék felforr és használhatatlanná válik. Úgy érzem, hogy nagyon jó autó a Suzuki, és nagyon gyorsan össze is barátkoztunk egymással.

– A Suzuki Sport Európától is nagyon jó visszajelzéseket kaptunk. A főmérnök és egyben csapatvezető Yasuhiro Ishii is jelen volt a teszten. Végig mindenben megegyezett a véleményünk, nagyon jól és nagyon hatékonyan tudtunk együtt dolgozni. A teszt végén annyit mondott, hogy nincs hozzászokva, hogy a teszten nem törik össze az autót, és hogy szerinte elég nagy tartalékkal vezetek. Mondtam neki, hogy ez azért van, mert nem szeretnék egy totálkárral kezdeni, de Egerben már szeretnénk csökkenteni ezt a tartalékot.

– Az egész csapat nevében mondhatom, hogy nagyon várjuk az első közös versenyünket. A teszt jó hangulata nekünk és a Suzuki Sport Európa-csapatnak is komoly lökést adott. Nagyon szerettek volna már magyar versenyzővel dolgozni, és itthon is megmutatni, hogy mire képesek. Remélem, hogy közösen elérjük mindkét csapat célját.

Első lépések a fehér Ignisszel, ÁfraG videója:

Duen , KoZO - Swift Klub


2006. március 23. 13:02 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu