Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 9 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Bútor és az Ignis



Összebarátkoztak, hisz két győzelemmel vezeti a kategóriát a korábbi többszörös bajnok. Egy kis összegzés és a tervek, valamint hétvégi programajánló...
 

Bútor Robi - Tóth Vili és a Suzuki Ignis S1600
Az első két futam után két győzelemmel állnak a kategória élén és abszolútban is az 5. helyet foglalják el.
Robival beszélgettem:

Hogy érzed? Jobb, mint remélted, vagy még van ami javulhatna?
Én javulhatok még!
Az autó határai még nincsenek kiautózva, még tudok javulni.
Ez erősen összefügg a megtett kilométerekkel. Úgy érzem, hogy annak ellenére, hogy most ültünk be ebbe a Suzukiba, vezetői és navigátori szempontból is jót teljesítettünk, nem hibáztunk.
Ez az autó , a véleményem szerint, még jóval többre képest, mint mi most kihoztunk belőle.

Miben más a Suzuki Ignis, mint a korábbi S1600 autóid?
Eszméletlenül megbízható!
Megtettünk vele egy 150 kilométeres tesztet, futottunk két versenyt majd 300 kilométeren át és az autóval semmilyen hiba nem történt.
Ez számomra meglepő és egyben nagyon megnyugtató érzés.
Egyáltalán nem kell az autóra figyelnem, nem kell rá vigyáznom.
Szabadon tudok vele menni, annyit balláb fékezek, amennyi jól esik, addig forgatom, úgy váltok ahogy jól esik. Nem kell az autóra koncentrálni, a saját stílusomban tudok menni.

Az első versenyen volt egy jó kis csatád a Béres Józsival, most a miskolci futamon kevésbé a kategóriatársakkal versenyeztél, inkább az abszolútra figyeltél, hiszen 5. helyen végeztél.
Az első nap szoros volt a verseny, egyáltalán nem mondható kényelmesnek.
Picit úgy éreztem, hogy nem tudunk kellőképpen koncentrálni, nagyon hosszúak voltak az etapok és rövidek a gyorsok. Mintha elaludtunk volna az etapokon és a gyorsasági rajtjára nem tudtunk maximálisan felébredni. Nem mondom, hogy lassan mentünk, de nem éreztem azt a tüzet, ami Egerben volt.
Talán ez kihatott az eredményekre is, nem tudtunk meglépni a kategóriától, sőt szoros is volt a nap vége.

Másnap kicsit pergősebb lett, már az első gyorson sikerült jót menni, felpörögtünk és ez a végére majdnem egy percet hozott.

Vezeted az A csoportot.
Jóval erősebb autók is mögöttetek vannak. Jelent ez valamit, vagy a murvákon ez az előny hamar elfogyhat?
Sokat nem jelent, hiszen 3 ütőképes ember is megy nagy autóval az A csoportban, Turán, Angyalfi és Botka. Ebből ketten technikai hibák miatt estek ki, Dávid hibázott. Reálisan nem tudom őket megverni, hiszen egy S1600-os autóval nem is lehet ilyen erős autók ellen küzdeni, főleg murván nem.
Az eredmény a megbízhatóságnak köszönhető. A csapat is megbízhatóan teljesít és az autó is nagyon megbízható.
Ezért vezetjük az A abszolútat és ennek köszönhető az abszolútban elfoglalt 5. helyezésünk is.

Számít az, hogy a Suzuki Sport Europe-al, akik az autódat szállítják, anyanyelvi szinten tudsz kommunikálni? Mosolygok
Hogyne számítana!
Nagyon hamar összebarátkoztunk, két verseny alatt egy hullámhosszra kerültünk. Rendkívül jó a hangulat a csapatban, emellett rendkívül jól szervezetten dolgoznak.
Teljesen profi csapatban versenyezem, nem lehet különbséget tenni a PH.Sport és a Suzuki Sport Europe között. Mindkét csapat maximálisan profin dolgozik. És a hozzáállásuk is maximális a versenyzésemhez. Nagyon jól érzem magam és remélem, hogy ez nem egy egy éves kapcsolat lesz.
Bízom benne, hogy ezt más is észreveszi, hogy ennyire együtt vagyunk és rendben van. Mind eredmény és mind együttműködés szempontjából. Jó lenne tovább folytatni.

A beharangozó sajtótájékoztatón azt mondtad, hogy még hiányoznak beígért aláírások, ami az autónak is meghatározó színt adhat.
Aztán ez elmaradt. Van még remény erre?
A remény hal meg utoljára. Egyelőre ez nagyon nehéz dolog, lassan már egy éve húzódik. Annak ellenére, hogy mi az első két versenyen letettük a névjegykártyánkat az asztalra és nem csak beszéltünk az eredményekről, és amit leírtunk azt teljesítettük. Ennek ellenére nem tartunk ott, hogy az a szerződés aláírás alatt lenne. Szerintem erre várnunk kell még egy kicsit. Reménykedünk.

A világbajnokságon való indulás reménye egyre közelebb van. Hajt ez is?
Mindenféleképpen!
Van egy dilemma, bár ez még talán korai, ha az abszolútban is ilyen jó helyen állnánk és el kellene dönteni, hogy mi a fontosabb, a VB-n való szereplés, vagy egy jobb helyezés, erre még nem tudom a pontos választ, ez még nem tisztázódott le bennem.
Bár ahogy hallom, a csapat többi tagjának egyértelmű erre a válasza, mindannyian a VB szereplés mellett voksolnak, hiszen a magyar abszolút helyezéssel nem jutunk előbbre, semmit nem tudunk vele elérni, ezt már az elmúlt évek tapasztalata után bizton állíthatjuk.
Én még kicsit hadilábon állok ezzel a témával, de remélem, hogy a következő két versenyen el tud dőlni, hogy irány Anglia, vagy irány Pécs.

Akkor most nem is tudom mit kívánjak.
Talán azt, hogy Turánék verjenek el jól a murvás futamokon és ne legyen számodra kérdés: irány Anglia!
Mosolygok
Szeretnék minél előrébb végezni. Ha nem is abszolútban, de a kategóriatársakhoz képest. Köztudott, hogy jobban szeretem a murvát, mint az aszfaltot, bátrabban merek közlekedni rajta és remélem, hogy a Suzuki pedig még gyorsabb, mint aszfalton és szeretném, ha élményteli, jó murvaversenyek várnának ránk. Amire megvan az esély, hiszen a fehérvári és a veszprémi pályák szenzációsak, imádom mindkettőt, szeretnék ott jól autózni és remélem ez lesz a RAC Rallyra a felkészülés.

Addig is, most hétvégén találkozhatnak Veled a rallyongóid.

Így van!
A Suzuki Pannónia Autócentrum szalonjában Szigetszentmiklóson lesz egy nyílt nap május 6-án, vagyis szombaton, ahol délelőtt 10 órától várunk minden kedves rally rajongót, aki kíváncsi rám. (Vili sajnos nem tud jönni, a fiának lesz a ballagása)
Autogramm osztás, ajándék plakátok, szabad beszélgetés, őszinte válasz minden kérdésre.
Szeretettel várunk mindenkit!

DuEn - Swift Klub


2006. május 05. 13:09 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu