Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 24 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Bútor gyári Suzuki Swifttel a Mecsek Ralin



Gyári Suzuki Swift S1600-as autóval áll rajthoz Bútor Róbert és Tóth Vilmos a Mecsek Ralin. A Szuper–1600-as bajnoki címet már a Budapest Ralin megnyert páros előtt új feladat áll, hiszen a Magyar Suzuki Rt támogatásával ők mutathatják be elsőként Magyarországon a Swift Szuper–1600-as változatát
 

Bútor Róbert: – Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, ami teljesen váratlanul ért minket. Eredetileg úgy terveztük, hogy miután a Budapest Ralin megnyertük a Szuper–1600-as bajnokságot, a Mecsek Ralin már nem állunk rajthoz, és inkább egy világbajnoki futamra koncentrálunk. Pár hete viszont a Suzuki Sport Európán keresztül megkeresett minket a Magyar Suzuki Rt, és felajánlottak a számunkra egy Szuper–1600-as Swiftet, teljes gyári támogatással. Hatalmas megtiszteltetésnek és az idei munkánk legnagyobb elismerésének érezzük ezt a lehetőséget. Nagyon nagy kihívás a számunkra, hogy Magyarországon először mi versenyezhetünk Suzuki Swifttel. A Szuper–1600-as bajnokságot már megnyertük ugyan, de most jobban szeretnénk bizonyítani, mint valaha. Ami az eredményt illeti, természetesen nyerni szeretnénk, és abszolútban is minél előrébb végezni. Az A csoportos bajnokságot vezetjük, ezt mindenképpen szeretnénk megnyerni, és úgy gondolom, hogy az abszolút bajnokságban sem lenne elérhetetlen, hogy az első ötbe kerüljünk. Nagyon várjuk a futamot, és az első találkozást a Swifttel.

Suzuki Swift S1600 műszaki adatok

Motor típus: Benzinüzemű, vízhűtéses, soros 4-hengeres, DOHC
Szelepek száma: 16
Furat és löket: 81,0 x 77,5
Motor térfogat: 1596,5 cm3
Legnagyobb teljesítmény: 220 LE 8500/min fordulaton
Legnagyobb nyomaték: 191 Nm 7250/min fordulaton
Hajtás: Első kerék
Sebességváltó típus: 6-sebességes, mechanikus, szekvenciális
Differenciálmű: Mechanikus, többtárcsás, sperdifferenciál
Kuplung: Egytárcsás
Felfüggesztés: Első: Független / Mcpherson
Hátsó: Független lengőkaros
Fékrendszer: Hidraulikus
Fék: Aszfalt, első: Brembo, 355 mm
Murva, első: Brembo, 300 mm
Hátsó: Brembo, 278 mm
Féknyereg: Brembo, első: 4 dugattyús, hátsó: 2 dugattyús
Kézifék: Hidraulikus
Kerék méret: Aszfalt: 17 x 7,0J

Murva: 15 x 6,0J

Forrás: Bútor Rallye Team


2006. szeptember 05. 13:28 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu