bjp0
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



A 10 legújabb tag

#20619 Makica
#20570 Stone
#20475 Sltszatis
#20445 Joy
#20404 Zsiga
#20326 Unique
#20200 Veszter
#20186 588imi
#19275 Koszter
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 23 felhasználó olvas minket

Hirdetés
Union
ur
itt2

Bejáratás



Sok ellentétes véleménnyel szemben a bejáratás igenis fontos az autó későbbi élettartamára és minőségére, megbízhatóságára nézve...
 

Sokszor felmerül a kérdés: Hogyan is járassuk be az autót, hogy az ne legyen lomha és mégse okozzunk benne kárt a bejáratás alatt. Nos, a következő irányadó adatokat nem kötelező betartani, de jó pár esetben bevált már.

800 km-ig óvatosan, 3000 fölé nem pörgetve kell kibírni. Tudom, hogy nehéz, de próbáld meg betartani. Nem baj, ha rövid ideig túl van pörgetve, de csak pillanatkora. Nyugodtan bármilyen 95-ös benzin jó bele.

800km után egy hosszú, 100-150 km-es útra menj el autópályára, ahol folyamatosan 120 körüli sebességet tartva "égesd ki" az egész rendszert.(95-ös benzinnel)

Az ezres átvizsgálás után 2000 km-ig időnként adj hirtelen gázt, hogy szokja a hirtelen felpörgetést. Mostmár nyugodtan mehet a fordulatszám 3000 fölé, de nem tartósan. (Javasolt a 98-as ólommentes)

2000 km után menj el ismét egy hosszú autópályás túrára (100-150 km), bátran mehetsz 140-150 körül, néha felmehetsz pillanatokra 160-ig is.

2000-4000km között -hogy is mondjam- ésszel, nem szétpörgetve a motort autózhatsz. Lassan érezni fogod az "erőt", de vigyázz, ebben az időszakban szokták összetörni az autót! 4000 után (Vipis12 után szabadon) "Ami a csövön kifér".

(Ignis-fórum alapján Atari)


2004. április 20. 17:31 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu