Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 14 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Salgó-Gemer Rally / 2010. 05. 21-23.



Összefoglaló




Képaláírás

 




















 

 

A Tenkes Rally Team párosai sikerrel vették a Salgó rallyt is, hiszen Demjén Martin sorozatban harmadik győzelmét aratta az N2-es géposztályban, míg Magyar Miklós A6-ban szállította a dobogót. Hoffer Zsolt pedig meglehetősen sok, és kimerítő kaland után a célba érést is nagy eredményként könyvelheti el, amivel az N2 negyedik helyét szerezte meg.

Demjén Martin N2-es géposztály és Suzuki Swift kupa 1. hely

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hogyan értékelitek az idei harmadik győzelmeteket?
Igen, újra jött egy tíz pontos versenyszámunkra, aminek ismét nagyon-nagyon örülünk természetesen. Az első napi szlovák pályák nagyon tetszettek, valóban jobb minőségűek, mint a magyar pályák. Leszámítva persze az új Zagyvaróna - Ceredet, ami már tiszta forma-1-es pálya lett. A szlovák pályák közül az első gyors vége az nem igazán tetszett nekem és az autónknak sem kedvezett. Itt széles úton kellett felfelé mennünk… amit viszont lefelé menet megpróbáltuk ellensúlyozni. A többi gyors tényleg nagyon jó volt, tetszettek és jó időket is autóztunk rajta. Volt egy-két hely, ahol driftesre vettük a figurát, mert elmelegedtek a gumiijaink, és ilyenkor az oldalablakon néztünk ki. De azt hiszem, hogy ez is kell a nézőknek, nehogy azt higgyék, hogy csak íven tudok autózni! Voltak neccesebb szituációk is, mint amikor például a navigátorom - Gabi - felnézett és a villanyoszlop ott volt előtte, de szerencsére ezeket is sikerült megoldani.

Kisterenye?
Ezt azért fenntartással kezeltük... Mikor a pályabejáráson megláttuk, már akkor felmerült bennünk, hogy vajon mi lesz ebből??? Tudtuk, hogy bontott tégla az alapja a szakasz murvás részének, amit majd az összkerekes autók kihordanak, és hogy ezzel a kisautóval majd hogyan tudunk menni rajta... A versenyen hamar ki is derült, hogy igen nehézkes számunkra az "átjutás" ezen a murvás részen. A második körre ráadásul sokkal jobban kimélyítették a nyomot, így mi ott nem is tudtunk autózni, meg kellett közölni, hogy fenn ne akadjunk valahol.  Így inkább a Ceredi szakaszra összpontosítottunk, és ott próbáltunk meg nagyon jó időt menni, a Kisterenyein pedig próbáltunk spórolni az autóval. Láttuk-hallottuk, hogy mások azért nagyon sok defektet szedtek itt össze, beázott az autójuk a murvás szakasz végén lévő vizes résznél, és néhányuknál az egyéb anyagi kár is jelentős volt. Összességében viszont nagyon-nagyon jó verseny volt. Tavaly nem mentem ezen a futamon, így legalább most már én is megtudtam, hogy milyenek a szlovák pályák, milyen a salgói futam!

Milyen az autód és a csapat?
Az autó az tényleg nagyon jó. Beállunk a szervizparkba, átnézik... az első két versenyen mindig volt fékbetét csere, mivel sokat "balláb-fékeztem" és mindig elfüstöltek a gyorsaságik végére. Ezen a futamon most megpróbáltam erre is odafigyelni, és óvatosan bánni a fékbetétekkel, így most szombaton annyi volt az autó legnagyobb baja, hogy bogaras volt a szélvédő és ezt le kellett mosni. A szerelők átnézték, de más gond tényleg nem volt vele. Vasárnap még egy törött féktárcsánk volt, azt cserélték és ennyi. Keller Petiék mindig nagyon jól felkészítik az autót, így ez mindig nagyon rendben van, így csak megköszönni tudjuk ezt nekik!

Milyen az N/2-es mezőny?
Az jó! Nagyon jó a hangulat, pályabejáráson is, amikor összefutunk, mindig leállunk dumálgatni. De mindemellett igen erős is a mezőny, lehet csatázni a helyezésekért! Nagyon oda kell figyelnünk, ha elsők akarunk itt lenni.

8 éves versenyzői pályafutásod ellenére, még mindig hangsúlyozzák a mezőnyben, pálya szélén, médiában, hogy mennyire fiatal vagy?
Idén már kevésbé azért, mint a tavalyi évben, amikor még nem voltam 18 éves sem. Akkor ez azért nagyobb szenzáció volt, de ettől függetlenül még most is lehet hallani...

 

Hoffer Zsolt: N 2 géposztály és Suzuki Swift kupa 3. hely


 

 











Milyen volt a verseny, voltak problémák, kalandok, amik hátráltattak?

A versenyszámomra nem volt túl kedvező, ismét sikerült egy pech széria közepébe csöppenni. Röviden csak annyit tudok elmondani, hogy apróbb technikai gond miatt a 2-es gyors rajtjában kitört a víz a motortérből, mely miatt lett egy korai rajtunk valamint állandóan a vizet néztem, hogy rendben legyen az autó. Menet közben pedig nem fáztunk, mert max-on ment a fűtés az esti szervizig. A harmadik gyors is a melegedésről szólt, és extraként kidőlt elénk egy fa, mely miatt meg is kellett állnunk.

A pech széria csúcsa a 4. gyors elején jött el, amikor is a második levágban mi is defektet kaptunk, melyet azonnal ki is kellett cserélni.

Több mint 5 perc hátránnyal érkeztünk az esti szervizbe, mely a verseny végeredményét már előjelezte.

A salakon a csapatvezetőnk ült mellettem és jó hangulatú kocsizással a kategória legjobb idejét futottuk.

A magyar pályák, és kifejezetten a körgyors, valamint annak állapota, hogy tetszett?

A magyarországi pályákon sem sikerült brillíroznunk, de meg kell említeni, hogy a sokak által átkozott körgyorson élveztem a kocsizást. Jelen időjárási körülmények között csoda, hogy az összekötőt így meg lehetett csinálni, így én azt gondolom, hogy ennek is örülni kell. Persze nem szerette egyik versenyautó sem és a pálya állapota is folyamatosan romlott. Ennek ellenére élveztem ezt a pályát és az időeredmény is jó volt.    

A versenyhez gratulálok a kategóriatársaimnak. 

Következő versenytől mit vársz?

Következik Bükfürdő, melynek egyes pályáin 2008-ban versenyeztem. Akkor nagy esőzés volt és sártengerben mentünk, nem kizárható, hogy most is hasonlóan alakul majd. Szerintem jó hangulatú verseny lesz, ahol a murva mestere - Zagyva Lali - ismét egy Suzuki volánja mögött autózik majd. Célunk - a rajthoz álláson túl - hogy a korábbi évekhez képest gyorsulva tudjunk versenyezni. 

 

Magyar Miklós: A6-os géposztály 1. hely



 

 









Hogy tetszett a verseny?

Jó volt.. jól sikerült. :)  Biztonságosan autóztunk.

Milyenek voltak a Szlovák pályák?

A Szlovák pályák tetszettek, nagyon jó technikásak voltak, az a fehér aszfalt, amit sok helyen használnak, tud tréfás lenni. Persze itthon is volt jó pálya, Zagyvaróna az új aszfalttal, gyönyörű, a másik pályát meg inkább hagyjuk, az is a verseny része volt, teljesíteni kellett.

Az időjárás nem tréfált meg? Taktikádat borította, vagy fel tudtatok rá készülni?

Az időjárás végig jó volt, Az utolsó körben volt egy jó kis eső, mi a biztonságosabbat választottuk, szerencsére volt annyi előnyünk, hogy nem kellett kockáztatni, ezért puha megvágott gumival mentünk ki, ami a pálya elején jó volt, majd a vége felszáradt.. Sebaj...

Következő versenytől mit vársz?

Bízok benne, a majdnem hazai futam is jó lesz. Szép környezet, szép pályák, már csak végig kell találnunk rajtuk gyorsan, a jól felkészített, erősebb kis Suzival.

Azért egy kicsit tartok a murvától, elsőkerekes autóval még nincs sok tapasztalatom rajta, de majd belejövök. :)

 

Forrás: Tenkes Rallye team

 


2010. június 04. 21:44 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu