Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 27 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Az új Swift



Bemutatták Esztergomban az új Swiftet



Pár napja az elektronikus postás meghívót kézbesített, amely a mai napon megrendezésre kerülő rendezvényre invitálta az Egyesület vezetőségét, amelyen az új Swift modell sorozatgyártásának indulása alkalmából rendeztek.

Az előzetes várakozásokkal ellentétben a mai napon olyan esemény tanúi lehettünk amelyre a Suzuki iránt érdeklődők már régóta vártak. A megszokott ráncfelvarrás helyett kaptunk egy teljesen új autót, amely szolgáltatásiban hatalmasat lépett előre. A bemutatót követően már joggal mondhatjuk, hogy nem csak egy vagány és megbízható járművet tudhatunk magunkénak, hanem a kor követelményeinek megfelelő és modern szolgáltatásokkal megtűzdelt autó tulajdonosai lehetünk.

 

Hölgyeim  és Uraim ! Íme az új Swift !

 




A találgatásokkal ellentétben nem csak egy külsőségekben megújult  autóról van szó. A külső megjelenése arányaiban sokat nem változott, de az autó hossza 15cm-rel megnőtt és változtak a lökhárító, a lámpák  formái is. A csomagtér ajtó íveltebb lett, a hosszváltozás miatt a csomagtér nagysága is nőtt valamelyest.

Az igazán nagy változás azonban az autó belsejében látható, a már említett szolgáltatási lista hatalmasat nőtt. Mintha egy kategóriával feljebb pozicionált autóban ülnénk.

A legfeltűnőbb jelenség a Kizashiból visszaköszönő új modern kormány és a középkonzol némi változtatással. Kormányról vezérelhető Bluetooth-os kihangosító rendszer, tempomat és hifi, a start-stop rendszerű kulcs-nélküli indítás, USB csatlakozási lehetőség mind-mind most jelenik meg elsőként a kínálatban. A műszerfal tetején a Splashez hasonlóan kis tároló rekeszt találunk, amelynek helyén egyes piacokon bizonyosan megjelenik majd a gyári navigáció is. 

 



















A műszerfali újdonságok mellett a biztonságra is odafigyeltek a Suzuki mérnökei, ugyanis 7 légzsák található az autóban. Ezek közül is kiemelkedő a térd-légzsák, amellyel fokozható a maximális személy védelem. Több ütközés érzékelő kapott helyet a karosszériában, hogy a maximumot nyújthassa a benne ülők biztonsága érdekében. A Suzuki egyből az 5*-ra ment, nem adta alább.

 



















Ráadásként kapunk 4 db tárcsaféket  és ESP-t. Az már természetes, hogy valamennyi ablak elektromosan mozgatható és digitális klíma található az autóban. A bemutatott modell egy 1200 ccm 69KW - 118Nm motorral szerelt változat volt, amely teljesíti az Euro5 normákat.

















 



Az előzetes hírek szerint várható az új Swift alapjaira épülő sport változat megjelenése is, amely az elődhöz hasonlóan 1600 ccm motorral szerelnek majd.

Motorválaszték: K12B Benzines 69KW 6000 fordulatnál
                       D13A Diesel     68KW 5800 fordulatnál

Hossz:3850mm
Szélesség:1695
Magasság:1510
Tengelytáv:2430

Fogyasztási adatok:
K12B: 5,0L/100km
D13A: 4,2L/100km

CO2 Kibocsátás:
K12B: 116g/km
D13A: 109g/km


 

Karosszéria

◦ Az új Swift karosszériája a nagyobb szilárdságú acél kiterjedt alkalmazása nyomán merevebb, ugyanakkor könnyebb elődjénél. A nagyobb átmérőjű, szélesebb futófelületű, alacsony profilú gumiabroncsok a megnövekedett átlós irányú merevséggel együtt jobb kanyarodási teljesítményt és sportosabb vezetési stílust tesznek lehetővé.

◦ A karosszéria korszerűsítése nemcsak az utasok, hanem a gyalogosok biztonságának növelését is eredményezi

Külső és belső

◦ A megújult Swift stílusa dinamikus és energikus. Az alacsony profilú gumiabroncsok még sportosabb érzetet keltenek, ugyanakkor a kocsi elegánsabb is lett, ami tovább növelheti elfogadottságát és népszerűségét.

◦ A belső tér uralkodó színe a fekete, ami a belső berendezés és a műszerfal ezüstjével kiegészítve dinamikus kontraszthatást biztosít.

Futófelület

Elöl: 1490 mm (15 collos kerekek) / 1480 mm (16 collos kerekek)      (1470 mm)

Hátul: 1495 mm (15 collos kerekek) / 1485 mm (16 collos kerekek)(1480 mm)

 


2010. június 10. 13:00 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

#ID7010

 Név:
 hurrá
Dátum: 2010. szeptember 12. 11:16 
hagyományos automata váltóval, száz LE feletti teljesítménnyel kapósabb lenne...
» Válasz erre
#ID6922

 Név:
 Tomo
Dátum: 2010. július 02. 05:48 
A cenzné meg az ura!
» Válasz erre
#ID6921

 Név:
 ike
Dátum: 2010. július 01. 20:39 
Pedig, biztos volt, aki látta!
Ha visszaírom, megint törlődik. ;)
» Válasz erre
#ID6919

 Név:
 highlander
Dátum: 2010. július 01. 13:56 
Napi szinten látok egy trailer-re valót az M1-en Ausztria felé...
» Válasz erre
#ID6918

 Név:
 BuszosMiki
Dátum: 2010. július 01. 13:00 
Mit írtál Ike?
Nem láttam
» Válasz erre
#ID6917

 Név:
 ike
Dátum: 2010. június 29. 23:36 
Vajon kinek szúrja a szemét amit írok? Már a második postom tűnik el nyomtalanul. Mióta van cenzúra?
Á, biztos csak halucinálok.
» Válasz erre
#ID6916

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 29. 14:17 
Ma elment mellettem a hungárián egy új swift, három vagy négy jakó ült benne. :) A rendszáma sem normál volt, hanem valami teszt féle (ilyen rendszámot még nem láttam.) Nekem nagyon tetszik az új forma... Sajnos a melettem lévő sávban haladt, az én sorom meg megállt, így a swift elhúzott melettem. Ezért csak pár másodpercre láttam, mindenesetre nekem bejön. Valószínüleg az utcai használatot teszteltgették.
» Válasz erre
#ID6914

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 26. 16:49 
Én már ültem benne és sokkal jobb mint az előző Swift! (egy gyári dolgozó)
» Válasz erre
#ID6913

 Név:
 BuszosMiki
Dátum: 2010. június 25. 19:43 
Egy márkakereskedő azt mondta ma nekem,hogy a jelenleginél már nem igazán tudnak nagyobb árat kérni érte,mert akkor sok vevőt veszítenének.
Azért én is kiváncsi vagyok rá.
» Válasz erre
#ID6908

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 23. 13:53 
Nagyon szép,fogyasztása is pappiron kiváló.Csak az ára lesz borsos biztos,ami számunkra nehezen elérhető.Jelenleg Ignisem van nagyon jó.
» Válasz erre
#ID6907

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 23. 12:49 
Aki nem látja, hogy ez egy teljesen új autó, annak az összes egyforma!

Bár az 1.2-es motorért én sem rajongok.
De összességében egy vadonat új (kizashi-ra hajazó) gyönyörű autó!
» Válasz erre
#ID6904

 Név:
 Pimre
Dátum: 2010. június 18. 00:25 
Jah, és a Ford 1.25-ösének is csak az összlökettérfogata egyezik meg a Suzukiéval...
» Válasz erre
#ID6903

 Név:
 Pimre
Dátum: 2010. június 17. 23:58 
Ike!

Igen? Jó márkán belül nem 'ér....házon belül lehet konkurencia...
» Válasz erre
#ID6902

 Név:
 Pimre
Dátum: 2010. június 17. 23:52 
Jaja, a FIAT-okban lévő 1242 ccm-eseknek más a furat meg löket mérete...
» Válasz erre
#ID6901

 Név:
 ike
Dátum: 2010. június 17. 19:36 
A Splash benzinesei új fejlesztések, nem a Puntoból vannak.
» Válasz erre
#ID6900

 Név:
 ike
Dátum: 2010. június 17. 19:35 
Pimre, oktató!
Én tudnék válaszolni, csak nem szabad! :(
» Válasz erre
#ID6899

 Név:
 BuszosMiki
Dátum: 2010. június 17. 15:26 
Erre én is kiváncsi lennék.
Mitől repedt meg?
És mit mondtak a szervízben?
» Válasz erre
#ID6898

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 17. 15:12 
Semmi ilyesmi nem történt, egyszerűen a használattól! Majd megírom hogy mit mondtak nekik a szervízben!
» Válasz erre
#ID6897

 Név:
 Tomo
Dátum: 2010. június 17. 12:43 
Szia!

Hogyan?
Rallyzott, vagy szántott vele? Magától nem reped a lemez!

Én 15 éve suzukikkal járok. Soha semmi hiba nem volt eddig vele. A szokásos szervízmunkákon kívül(olajcsere szűrő ...stb) Meg sem közelíti, más márkák szervízárait.
» Válasz erre
#ID6896

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 17. 05:44 
Ismerősöm Ignisének az alvázon lévő lemez elrepedt.........no comment!
» Válasz erre
#ID6895

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 16. 23:25 
Az első suzukim 1.3 glx swift ala1994, semmi említésrevaló hiba! 4-éve ignis bal hátsó kerékcsapágy ala 4175 huf. semmi! Testvérem 5 éves full francia 206- osa már 500000ft ban van. Akinek egyszer volt és hirtelen nem lesz milliomos az nem fog mást venni, mert minek.
És ha már Magyar vagy!!!!! ne járj már skodával! Légy rá büszke hogy ezt is itt magyarországon, magyar emberek építik.
egy igazi német, francia, olasz sem vesz csak saját gyártásu autót. Na persze nem ilyen egyszerű, nimcs is bajom pl. a skodásokkal, csak ha veszel autót, mi dönt a skoda, opel, ford mellett? hallottad hogy jó? ezt tudod hogy jó!
» Válasz erre
#ID6894

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 16. 17:41 
.....sőt a GM már betette a 1242cm3-es motort az új Fiestába is!
» Válasz erre
#ID6893

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 16. 17:39 
Japán autóban olasz motor...... ott a dízel és itt illetve a Splashben is a benzines a Puntoból van 1242cm3 csak picit módosították!
» Válasz erre
#ID6892

 Név:
 Pimre
Dátum: 2010. június 15. 21:38 
Ja és azt, hogy melyik autó ad ilyen áron ilyen teljesítményű és dinamikájú motort hozzá...Bár ez az előző Swiftnél is így volt...(ha az alapmotorokat nézzük ez mindig is ütős kártyája volt a 2003. utáni Suzukiknak...)
» Válasz erre
#ID6891

 Név:
 
Dátum: 2010. június 15. 19:14 
Bocs,euro 5.
» Válasz erre
#ID6890

 Név:
 
Dátum: 2010. június 15. 19:02 
Na ennek örülök. Ha a japán hozzányúlt,akkor az csak jó lehet. A többiek hol élnek? Családi autó.meg csomagtartó...? Aki ilyet akar,az vegyen egy tíz éves német kombi vashulladékot,ne japánba gomdolkodjon. Fizesse meg az 1000 literes csomagtartót,és tartsa is fenn,aztán pakolhat bele.
Itt az új swift emberek,ezzel törődjünk,meg,hogy melyik autó tudja ezen az áron az euro-4-et? Na ugye...
» Válasz erre
#ID6887

 Név:
 
Dátum: 2010. június 14. 06:41 
Nekem bejön.Elég gyakran járok a gyárba és januárban a hozzá kellő szerszámokat vittük és már itt is van,mondjuk az udvaron már lehetett látni a gyárban.
Az ára ami izgat,mert cserélnék.Azt mondják már nem a tipikus multijet,hanem egy kicsit át van piszkálva a japánok által,mert megvették a licencet.
» Válasz erre
#ID6885

 Név:
 ike
Dátum: 2010. június 13. 21:22 
Nem tom, megint mi rosszat mondtam, de akkor nem mondok semmit.
» Válasz erre
#ID6883

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 13. 15:45 
Apró de jelentös változások. A minőség bisztosn megmarad a régi.
» Válasz erre
#ID6882

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 13. 12:59 
Mondja az aki még nem vezette, és nem volt vele hosszabb úton. :-))
A Swiftem 2007 óta van meg, 4-en vagyunk a családban.
Elötte, mindig "nagy autóim voltak, ( Wartburg, ford sierra, ford orion, és daewoo espero), Meg kell hogy mondjam a fülke belül kényelmesebb 5 embernek, mint a felsorolt típusok. Még 5 fővel is kényelmesen lehet utazni hosszú úton, pedig bejártuk Európát.
A hátránynak említett csomag tartórol meg az a véleményem, hogy az ember 1 évben hányszor megy nyaralni, vagy hányszor van szükség a nagy csomagtartóra? Részemről 1-2.ször, na most ezért az 1-2 alkalomért nem hiszem, hogy megéri akár több millióval többet kiadni egy autóért, amikor feltalálták a tetőboxot, vagy az utánfutót, tetőcsomagtartót, stb.
A minden napi autózáshoz, bevásárláshoz pedig ez is bőséges. A csurig pakolt TESCO bevásárlő kocsi tartalma bőven elfér.
Az autó formája felépítése, meghatározza a stabilitását ú tfekvését, Én nem cserélném le egy nagyobb csomagtartóért. Ezt az autót öröm vezetni, és nagyon biztonságos, stabil, csak jót tudok mondani róla, pedig egyetlen nem második autó, és keményen dolgozik.
» Válasz erre
#ID6881

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 12. 22:26 
A Swift leginkább az egyedülálló fiatalok, fiatal max egy gyerekes családok autója volt és lesz. Ennek a kategóriának ez a mérete, ehhez igazodnak arányai is. Ezt az autót erre tervezték, ezt így kell elfogadni.
Aki családi autót akar nagy csomagtartóval annak ott az SX4 sedan.
Ja és azt se feledjük, hogy a Suzuki nem a magyaroknak gyárt kocsikat, hanem a világnak. Tőlünk nyugatra azért jellemző a kettő autó. Ha ebből a szemszögből nézed, akkor meg teljesen elfogadható arányokkal rendelkezik a napi rohangászáshoz és vásárláshoz.
» Válasz erre
#ID6879

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 12. 17:03 
Ha a családban csak 1 autó van, akkor az családi, ehhez pár literrel több csomitér kéne, ill az Ignisé jobban kihasználható. Lássuk be sok családban Ő az egyetlen autó, úgyhpgy nem elbagatelizálható.
» Válasz erre
#ID6878

 Név:
 BuszosMiki
Dátum: 2010. június 12. 11:39 
#ID6875 Vendég kérdésére válaszolva:nekem Splash-em van,aminek köztudottan kicsi a csomagtere.Én kényelmesen együtt tudok ezzel élni,és ezidáig be tudtam osztani a rendelkezésre álló helyet.Ha volna rá lehetőségem én is lecserélném Kizashi-ra,de nem a csomagtere miatt,hanem mert tetszik.De felesleges álmodoznom,mert ha forgalmaznák kicsiny országunkban,akkor sem lenne lehetőségem lecserélni,és szeretem a Splash-t is.Amikor megvettem,már akkor tudtam,hogy kisebb a csomagtere,mint más hasonló autóké.
» Válasz erre
#ID6877

 Név:
 gerg0
Dátum: 2010. június 12. 07:10 
Nálunk mér nem lehetett kapni Swift Dzire-t?
Annak 440L-es csomagtartója van.
» Válasz erre
#ID6876

 Név:
 Pimre
Dátum: 2010. június 12. 01:00 
Én annak orülök a leginkább, hogy a motorban nem fejlődtek vissza legalább...bár az az M13-as blokk sem hinném, hogy olyan rossz lett már volna (jó pár modellbe belerakták)...az Ignisemból kiindulva...az kár viszont, hogy azt rebesgetik nem lesz már 1.5-ös...
» Válasz erre
#ID6875

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 11. 23:32 
Én azért kíváncsi lennék arra, hogy hányan vennének Kizashit (már persze, ha lehetne kapni) azok közül, akik most a Swift vagy SX4 csomiját keveslik. Mert, hogy ezen a ponton valahogy mindenki leragad, de olyat még sehol sem olvastam, hogy áldozna is rá a márkamegtartás mellett. Személy szerint, nekem ez az autó, pont így tetszik, ezekkel az arányokkal, ha nem ilyen lenne, akkor valszeg KIA Céed, VW Golf vagy Opel Astra lenne. :)
» Válasz erre
#ID6874

 Név:
 BuszosMiki
Dátum: 2010. június 11. 22:56 
Ike! A Swift valóban nem csalási autó,de még csak nem is családi :)
» Válasz erre
#ID6873

 Név:
 ike
Dátum: 2010. június 11. 22:10 
Kozgab!
Az igaz, hogy a Swift nem csalási autó, de egyik itthon gyártott Suzi sem. Viszont, a kategóriájában nézve is elég kicsi a csomagtere. Ha már hosszabb lett, egy 300L körüli csomit illett volna szabni hozzá.
És, a design is változhatott volna egy kicsit. Nekem sem igazán jön be ez a töpszi forma.
» Válasz erre
#ID6872

 Név:
 
Dátum: 2010. június 11. 19:55 
Egy új dízájnúúúú Ignisre kiváncsi lennék:D:D Nem rosz ez az új swift,de tényleg nem sok változást látok így képekről...Persze ha az utcán látnám már azért feltűnne kettő között a különbség.
» Válasz erre
#ID6871

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 11. 15:06 
Az előttem szóló Vendégnek!
Ha csak egyszer nem kívülről próbálnád megítélni azt a kis "otrombaságot", hanem úgy istenigazából ki is próbálnád szerintem sokat változna a véleményed.
» Válasz erre
#ID6870

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 11. 14:08 
Nekem egy 11 éves Swift-em van , még az első fazonú, nem ezek az újabb otrombák. Alig vártam, hogy jöjjön már valami új fazon, hogy cserélhessek, de a dizájn megint csak megmaradt. Roppant utálom ezeket a kis dugacs, otromba Swifteket, meg a magas SX4 -ket is. Úgy vártam már egy alacsony, nyújtott autót..... Most sem kaptam.
» Válasz erre
#ID6869

 Név:
 kozgab
Dátum: 2010. június 11. 12:45 
Hali.

Ike, a swift sosem egy családi autó volt, ezt el kel fogadnod, splash sem többek közt.
Suzuki itthon inkább csak városi autót ad el, kivétel a sx sedan és a vitara. Ennek megfelelően sajnos kicsi a csomagtér. Én wagonr-t pl ezért szerettem, mert annak volt 300l, az sem túl nagy, de még mindig jobb :)

Vegyél egy xl-t, az tutira elég :D
Bele a gázt és konyec :D

Én sx kombit vennék, ha létezne pl :D

Üdv.
» Válasz erre
#ID6868

 Név:
 Tomo
Dátum: 2010. június 11. 10:01 
Szia !

Nagy valószínűséggel lesz!
» Válasz erre
#ID6867

 Név:
 tarno
Dátum: 2010. június 11. 09:39 
Várom a tesztvezetés lehetőségét .A nyári talin lesz rá mód ???
» Válasz erre
#ID6866

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 10. 19:59 
Augusztusban lesz 4 éves a Swift Sportom. Remélem addigra kijön az új, mivel nagyon fáj rá a fogam...
» Válasz erre
#ID6865

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. június 10. 19:25 
Nekem most ban egy Fekete 1.3-as Swiftem és jövőre szeretném lecserélni egy új 5 ajtósra.
Én várom azért milyen lesz,én ezt sem akartam megvenni, mert nem tetszett de most már nem bántam meg...bizony ám...
» Válasz erre
#ID6862

 Név:
 ike
Dátum: 2010. június 10. 17:30 
Első pillantásra látszik, hogy Swift, csak az nem, hogy új. Sima faceliftnek hat. A csomagtartó -az origo szerint- még a 210L-t sem éri el. Megint adtak a sz.rnak egy pofont. Mindenhol nőtt csak, ott nem ahol legjobban kellett volna.
Van egy fogadásom, hogy az ára sem az átlagfelhasználót célozza meg.
Valószínűleg, nem ilyenre cserélem a Splasht.
» Válasz erre
#ID6861

 Név:
 
Dátum: 2010. június 10. 16:34 
Én már meg is célzom a diesel változatot. Hála az égnek maradt a multijet motor,pedig majdnem pdtdi lett belőle. Digit klíma,stb... Kíváncsi leszek az árra...
» Válasz erre
#ID6860

 Név:
 BuszosMiki
Dátum: 2010. június 10. 14:10 
Nekem tetszik.Már várom a tesztvezetés lehetőségét!
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu