Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 15 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

Tenkes Rally Team-Kazincbarcika



Kis csapattal is a toppon



A Tenkes Rally Team idei legkisebb létszámában volt jelen a Kazincbarcika rallyn. Ez azonban nem látszott meg a teljesítményeken, ugyanis az ismét 100%-osra sikeredett. Az elinduló két páros, Demjén Martin, és Hoffer Zsolt hozták a legjobb formájukat, és ezzel az N2-es géposztály első, és második helyét is.  Most pedig a pilóták elmesélik, hogy is látták belülről a hétvégét…

 

Demjén Martin (N2 első hely):

Hogy tetszettek a pályák, hogy ízlett a verseny?

Nagyon tetszett ismét a sötétben való versenyzés. Ezek a pályák hazai pályák voltak nekem, de még nem mentem rajtuk, kivétel volt a Rakacai, illetve a Bódvalenkei gyors. Úgy néz ki eddig, hogy sötétben sokkal előrébb tudunk lenni abszolútban is, úgyhogy nagyon tetszik nekem!

A futam során minden rendben zajlott, vagy voltak dolgok-körülmények, amik nehezítették a versenyedet?

Az első gyorsra belázasodtam, egész héten beteg voltam, aztán akkor jött ki rajtam. De utána a következő gyors után az adrenalin legyőzte a lázat szerencsére. :) Az éjszakai gyorsok rendben zajlottak, nagyon élveztük őket. A szombati első gyorson volt egy kalandunk, amit nagyon szerencsésen megúsztunk... Egy hidas jobbos kanyarban nem vágtam le a kanyart és itt elvétettem a hibát, mert lecsúsztunk az ideális ívről és beestünk az autó hátuljával az árokba, csúsztunk a küszöbön egy pár métert, utána a hátulja megakadt, berántotta az elejét, de valahogy sikerült kikecmeregni. A Suzuki hátulja lett oda egy kicsit, illetve a bal hátsó futóműnek egy kicsi széttartása lett, ezért minden jobbos kanyarban keresztbe mentünk, a nézők örömére. :)


 

Ismét győzelem, ráadásul az összes szakaszt Te nyerted. Van még kihívás számodra ebben a géposztályban?

Én minden versenyt kihívásnak tekintek, úgyhogy mindig úgy állunk oda a rajthoz, hogy megpróbáljuk a maximumhoz közeli teljesítményt nyújtani. Megpróbálunk a saját tempónkban autózni és meglátjuk, hogy mi lesz.

Navigátoroddal megvan az összhang? Marad melletted a jövőben is?

Nagyon jól összeszoktunk Lócival, nagyon jó barátság kialakult közöttünk, úgyhogy minden rendben volt! Remélem, hogy nem kell több navigátort elfogyasztanom már. :)

Mi a terv a szezon hátralévő részére, és ha nem korai a kérdés, akkor a jövő esztendőre?

A pécsi versenyen mindenféleképpen szeretnénk indulni, úgyhogy ez a terv. Szeretnénk a saját tempónkban versenyezni és élvezni az autózást! A jövőre nézve nem tudok nyilatkozni, mert még én sem tudom, hogy mi lesz.

Hoffer Zsolt (N2 második hely):

Hogy tetszettek a pályák, már ismertek voltak számodra gondolom. Ez segített, vagy mindig úgy álltok neki, úgy írjátok fel, mintha teljesen ismeretlen szakasz lenne?

Mindenek előtt üdvözlöm az olvasókat.

Nagyon jó verseny volt a Kazincbarcika Rallye. Voltak ismerős szakaszok és volt olyan gyors is, melyen most mentem először. Minden gyorsra új itinert írtunk, mert együtt nem mentünk még ezeken a szakaszokon, másrészt most már egészen letisztult itinert diktálok fel a korábbiakhoz képest.

A verseny hogy zajlott számotokra? Voltak problémák, nehézségek?

Nem indult egyszerűen a verseny számunkra. Nem sikerült pályabejáró autót szerezni, ezért csak a pályabejárás első napján este értünk Barcikára egy Wagon R+-al. Jó kis kocsi, de nem erre a célra :-)

Azt hittük, hogy a nehézségek ezzel elhárultak, de tévedtünk. A szállás, amit foglaltunk - hogy is fogalmazzak - átlagon nagyon aluli volt, az épületből érkező szagok új szállás felkutatására sarkaltak! Az új szállás 1 fokkal jobb volt, de tényleg csak egyel! :-(   Szerencsére ezeken kívül más negatívum nem ért minket és nagyon jó versenyünk volt.


 

 

 Második helyen végeztetek, ami nagyon szép eredmény. Amíg a többiek is versenyben voltak, addig is magabiztosan hoztátok ezt a pozíciót. Küzdős volt?

 Idén az elő aszfaltos versenyem, ahol nem kaptam defektet. Az itinerünk nagyon jól sikerült, az éjszakai gyorsokon is abszolút jól tudtunk kocsizni belőlük. A 3. gyorson egy J2 törik J4-ben bekéstem és a tempó is nagyobbra sikerült, de a kézifék és a szerencse megoldotta dolgot! Élmény szempontjából az utolsó Rakaca emlékezetes még, ahol nem sokkal a rajt után az első "drazsés" résztől mentünk Hibján Jociék után, és a porukban kocsiztunk végig. Vakon itinerből nagyon jó volt autózni, bár az időeredményen azért meglátszott.  

A második pozíciót az első gyorstól megszereztük és három gyors után már majd egy perccel voltunk Olivérék előtt. Sajnos ők és Szabó Zoliék is kiestek, üldözők nélkül maradtunk. Ezzel az eredménnyel az év végi összesítésben 2. helynél rosszabbak már nem lehetünk.

Mik a tervek az év hátralévő részét illetően, és esetleg már a jövő esztendőről is tudnál mondani valamit? 

Mecseken mindenképpen szeretnénk indulni és egy nagyon jót autózni! Természetesen mi is a 2011-es versenyéven gondolkodunk és dolgozunk, de még korai lenne bármit is mondani!

Mondanál valakinek köszönetet?

Óriási köszönet Szabó Zolinak a Csapatvezetőmnek, kicsi családomnak, Anitának és Gigikének, valamint Csizmeg Ricsinek ezért a jó versenyért!

 

Keller Péter:

A nevezési listán szerepelt a neved, aztán az első gyors eredményében már nem. Hogy volt, mi történt?

Igen, beneveztünk a Borsod Rallye-ra, mert információim szerint nagyon bizonytalan volt az N2-es géposztályban és egyben a Suzuki Swift Kupában indulók száma. Mivel fontosnak tartjuk, hogy értékelve legyen a kategória, biztonsági okokból készenlétben álltam, végül nem volt szükséges az indulásunk.

A csapat teljesítményét hogy értékeled?

Csapatunk az elmúlt versenyekhez, évekhez képest kis stábbal vonult fel: a Demjén Martin- Milcsevics Lóránt és a Hoffer Zsolt-Csizmeg Richárd versenyzőpárosokkal.

Teljesítményükkel maximálisan elégedett vagyok, azt hiszem, az eredményeik magukért beszélnek. Martin magasan nyerte a kategóriát, ugyan volt egy-két kalandja és egy kicsit sérült az autó hátulja is, de célba ért. Zsolti stabilan végig a második helyen autózva fejezte be a versenyt. Egy csapatfőnöknek nem kell ettől nagyobb öröm, mint hogy ismét 100%-os eredménnyel indulhattunk haza.

 















Hogyan tovább? Következő verseny?

A következő futam a Mecsek Rallye lesz, mindenképp ott leszünk, valószínűleg több autóval és nagyobb stábbal. Vannak új érdeklődőink autóbérlésre, reményeim szerint 3-4 autóval képviseltetjük majd a Tenkes Rallye Team-et.

Szöveg: Szücs Balázs

Fotó: edelenyberes, Sly

 

 

 

 


2010. szeptember 09. 08:35 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu