Boosterjet
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKE_QR_CODE
uj_1
A 10 legújabb tag

#19161 Fitz
#10866 Jani65
#19018 Juszuf
#18919 BoGár
#18829 Coyote
#18818 Kratos77
#13228 Suzy80
#18755 Evian
#18732 Laca
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 21 felhasználó olvas minket

Hirdetés
ub
Union
uj_2
itt2meghatpdfmeghatdoc

A Suzuki a 66. Frankfurti Autószalonon



A 66. Frankfurti Nemzetközi Autószalonon a Suzuki a világ elé tárta új ötajtós kompakt autóját, a Balenót. Stílusát, a helykihasználást és a felhasznált technológiákat tekintve a Baleno új szintet képvisel.

 

Az új ötajtós kompakt kocsi, a Baleno

Stílusos formatervével, tágas belső terével és a Suzuki legújabb műszaki megoldásaival a Baleno az ideális ötajtós kompakt autó: hasznosítja azt a tudást, amit a Suzuki hatvan év során halmozott fel a kisautók gyártása terén.

Egy kép

 

Megjelenésében a Baleno sportos és elegáns; dizájnkoncepcióját az „energikusan áramló folyadéktömeg” témájára alakították ki. A kocsi belsejében elöl és hátul is kényelmesen elférnek a felnőtt utasok, a csomagtér pedig kategóriaelső a maga 355 literes* térfogatával.

A menetteljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság növelése érdekében a Baleno új műszaki megoldásokat vonultat fel: ilyen az újonnan fejlesztett platform, a közvetlen befecskendezésű BOOSTERJET turbómotor, valamint a Suzuki „okos”, integrált gyújtásgenerátorral felszerelt enyhe hibridmegoldása, az SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). A jármű finomhangolását sorozatos tesztek során Európában végezték; a Baleno kínálta vezetési élmény a Suzuki azon törekvésének eredménye, amely megteremti az egyensúlyt a kocsi fürgesége és az utazás fokozott kényelme között.

Az új Baleno forgalmazása jövő tavasszal kezdődik Európában.

*A Suzuki által a B szegmensbe sorolt (3,7–4,0 méter teljes hosszúságú) ötajtós modellek között, a Német Autóipari Szövetség (VDA) módszerével végzett mérés szerint.

SUZUKI NEXT 100: az új középtávú üzleti terv

2015 júniusában a Suzuki megalkotta és bejelentette SUZUKI NEXT 100 elnevezésű, öt évre szóló középtávú üzleti tervét, ami a Suzuki-vállalatcsoport következő száz esztendejét hivatott megalapozni, azt követően, hogy a társaság száz éves lesz 2020-ban.

A terv, amelynek sarokköve a Suzuki alapelve, miszerint a középpontban a vevő áll, célul tűzi ki a vállalat értékének növelését és a fenntartható növekedés elérését, Ennek eszköze a teljes vállalatcsoport egyesítése, a „közös csapat” strukturális reformja, a globalizáció elősegítése és a Suzuki üzleti alapjainak megszilárdítása. A gyártási tevékenység erősítésére – összhangban a Suzuki minőségközpontú szemléletével – az egész vállalatcsoportban meg kell izmosítani a műszaki fejlesztést, és növelni kell a termelékenységet, hogy olyan termékek jöjjenek létre, amelyek túltesznek a vevők elvárásain. Mindezektől az intézkedésektől a Suzuki azt reméli, hogy konszolidált nettó értékesítési árbevételét a 2014. április 1-től 2015. március 31-ig tartó üzleti évben elért 3015,5 milliárd jenről (6906,4 milliárd forintról), 2019-re, vagyis a 2018. április 1-től 2019. március 31-ig tartó üzleti évre 3700 milliárd jenre (8474,1 milliárd forintra) lesz képes növelni.

A gépkocsi üzletágban a Suzuki úgy növeli a fejlesztés hatékonyságát, hogy egységesíti a járműplatformokat és a motorfejlesztésre összpontosít. A következő öt évben húsz új modellt készül bevezetni világszerte, és globális eladásait folyamatosan növeli: a 2014-es üzleti évben értékesített 2,87 millió autóról a 2019-es üzleti évre már 3,4 millió gépjárműre. A Frankfurti Autószalonon ma bejelentett Baleno az első lépés e húsz modell felé.

Annak érdekében, hogy a fejlett technológiák finomítása és a korszerű formatervezés segítségével tovább erősödjön a gyártás, a Suzuki évente több modell bevezetésére készül a számára fontos európai piacon. A cél 280 ezer eladott autó Európában a 2019-es üzleti évben. A jelen üzleti évben az új modell piacra vitele mellett a Suzuki jelenlegi termékkínálatát is vonzóbbá kívánja tenni, például a Vitara új, sportos változatával, az S felszereltséggel, s idén 205 ezer jármű eladásával számol Európában, ami 5 százalékos bővülés az előző üzleti év értékesítési eredményéhez képest.

Az új Vitara S

A Vitara termékvonal, amely 2015 tavasza óta keresett termék a piacon, új taggal bővül: az S felszereltséggel. A modellváltozat megkülönböztető jegyei a jobb teljesítményt nyújtó 1,4 literes BOOSTERJET motor, az előző frankfurti autószalonon bemutatott iV-4 SUV tanulmányautón megismert ötosztatú első hűtőrács, valamint az autó belsejét dekoráló piros motívumok lesznek, és más olyan tulajdonságok, amelyek sportosabb érzületet keltenek.

Egy kép

A Vitarának ez lesz a csúcsváltozata, amely alapfelszereltségként tartalmazza egyebek mellett a LED-es fényszórókat, a bőr-szarvasbőr utánzatú üléseket, az önműködő vészfékezést lehetővé tévő radaros féktámogató rendszert (RBS) és az adaptív sebességtartót. A Vitara S hét színben lép a piacra, ebből kettő kétszín-festésű lesz. Az értékesítés hamarosan kezdődik Európa országaiban, a vásárlói igényeknek megfelelően egymás után.

 

Új technológiák a jobb vezethetőség, üzemanyag-hatékonyság, védelem és biztonság érdekében

A technológiai fejlesztés alappilléreit a „SUZUKI NEXT 100” terv határozza meg. Célja a jobb menetteljesítmény és a hatékonyabb üzemanyag-felhasználás a karosszéria fejlesztése és a hajtáslánc hatékonyságának növelése révén, továbbá a védelem és biztonság javítása a vezetéstámogató megoldások és az infokommunikációs eszközök segítségével. Az új Baleno három új műszaki megoldást vonultat fel a jobb menetteljesítmény és a hatékonyabb üzemanyag-felhasználás érdekében: az új generációs platformot, az új közvetlen befecskendezésű BOOSTERJET turbómotort és az SHVS enyhe hibridhajtást. Ezenfelül a Suzuki kifejlesztette a héthüvelykes kijelzőn futó, intuitívan vezérelhető Smartphone Linkage Display Audio rendszert, ami támogatja az Apple CarPlay operációs rendszert, így az iPhone használata az autóban biztonságosabbá válik.

Új generációs platform

Az új generációs Suzuki platform kifejlesztésekor a súlycsökkentés és a teljesítménynövelés érdekében a mérnökök radikális változtatásokat hajtottak végre a jármű alvázán. A Baleno osztályában jelenleg használatoshoz képest mintegy 10 százalékkal sikerült megnövelni a karosszéria szilárdságát. A lágy formát létrehozó folyamatos vázstruktúrának köszönhetően az autó súlya mintegy 15 százalékkal csökkent.

A teljes járműre kiterjedő optimalizálás az alvázhoz kapcsolódó elemeket is magában foglalta. Így sikerült a rezgést és a zajokat is csökkenteni, ugyanakkor a vezetési kényelmet is megtartani. Mindez javítja a menetteljesítményt és az üzemanyag-hatékonyságot, anélkül, hogy áldozatul esne az ütközésbiztonság vagy a zaj-, rezgés- és úthiba-csillapítás.

A fejlesztések hatékonyságának további növelése érdekében a Suzuki a most kifejlesztett platformra alapozva három platformba kívánja integrálni jelenlegi négy platformját, úgymint miniautók, az A szegmens modelljei, valamint a B szegmensbe tartozó és nagyobb autók; emellett bizonyos funkcionális egységek – például a felfüggesztési rendszerek, a légkondicionálás, az ülésvázak – modularizációját tervezi.

Új BOOSTERJET közvetlen befecskendezésű turbómotor

Az új fejlesztésű közvetlen befecskendezésű BOOSTERJET turbómotort jobb üzemanyag-hatékonyság és kellemesebb vezethetőség jellemzi, amit a kis űrtartalmú, nagy nyomatékú turbófeltöltő tesz lehetővé.

A turbónyomást szabályozó szelep vezérlése segítségével, ami bezáródik és növeli a feltöltőnyomást fokozott terhelés esetén, viszont nyitva marad normál körülmények között, a BOOSTERJET motor csökkenti a pumpálási veszteséget, egyszerre növelve a teljesítményt és az üzemanyag-felhasználás hatékonyságát. A motorban hatnyílású befecskendezők, porlasztásos befecskendezés és nagy áteresztőképességű nyílások gondoskodnak az üzemanyag hatékony égéséről a jobb üzemanyag-hatékonyság és nagyobb teljesítmény érdekében.

A BOOSTERJET motort a Suzuki súly- és méretcsökkentési filozófiája jegyében fejlesztették, külön figyelemmel a reakciósebességre és az egyenletességre, ami a Suzuki motorok erénye.

A BOOSTERJET motor két változatban készül: 1,0 és 1,4 literes hengerűrtartalommal. A Suzuki az új Balenóban először az egyliteres BOOSTERJET motort vezeti be, amelynek a teljesítménymaximuma 82 kW, maximális nyomatéka pedig 170 Nm. A 103 kW csúcsteljesítményű, 220 Nm maximális forgatónyomatékú 1,4 literes BOOSTERJET az új Vitara S felszereltségben kap majd először helyet.

Új enyhe hibridhajtás (SHVS)

A Suzuki SHVS enyhe hibridhajtása integrált gyújtásgenerátort (ISG) használ, ami besegít gyorsításkor, és energiát termel a regeneratív fékezés során.

Az ISG kiváltja a hagyományos generátort, hiszen jobb hatásfokkal állítja elő a villamos energiát. Az energia-visszatermelés hatékonyságát is javítja, érzékeli ugyanis az alkalmazott fékerőt, és ennek megfelelően képes növelni a termelt elektromos áram mennyiségét.

Az ISG elektromotor funkciója a regeneratív fékezés során termelt villamos energiát használja fel. Ez hatékonyabb üzemanyag-felhasználást tesz lehetővé, hiszen besegít a robbanómotornak, és megtakarítja azt a többletüzemanyagot, amire a nagy üzemanyag-igényű műveletek, az álló helyzetből történő elindulás és a gyorsítás során lenne szükség.

Ehhez járul, hogy a Balenóba szerelt SHVS kisméretű, nagy teljesítményű lítiumion-akkumulátort alkalmaz, így a gyakori rásegítésnek nincs akadálya.

Általános környezetvédelmi elkötelezettségének részeként a Suzuki arra törekszik, hogy tovább növelje az SHVS enyhe hibridhajtással felszerelt modelljeinek számát. Az SHVS üzemanyag-, hely- ás költségtakarékos megoldás.

 

Apple CarPlay operációs rendszert támogató Smartphone Linkage Display Audio

Immár rendelkezésre áll az Apple CarPlay operációs rendszert támogató Smartphone Linkage Display Audio szolgáltatás, amellyel meg lehet jeleníteni a műszerfal képernyőkijelzőjén a csatlakoztatott okostelefon hangszolgáltatásait. A héthüvelykes kijelző intuitívan használható. Ha a rendszerhez USB-kábel segítségével iPhone-t csatlakoztatnak, az érintőképernyőn megjelennek az Apple CarPlay különféle szolgáltatásai: térképek, telefon, üzenetek, zene és podcastok, hangoskönyvek, külső fejlesztőtől származó Apple CarPlay-kompatibilis appok vezérelhetők érintéssel vagy szóbeli parancsokkal az Apple Siri nyelvi asszisztensének használatával. Mindez lehetővé teszi, hogy a vezető könnyen és biztonságosan használja iPhone-ját, miközben továbbra is a járművezetésre koncentrál.

A Suzuki a Vitara S felszereltségben szán először szerepet az Apple CarPlay operációs rendszernek, amit azt követően az új modellek rendre megkapnak, ideértve a most bejelentett Balenót. Ezenfelül a jelenleg gyártott modelleket is frissíteni tervezik a Smartphone Linkage Display Audio rendszerrel.

A CarPlay az iPhone 5-tel, illetve a későbbi verziókkal kompatibilis.

Forrás: Magyar Suzuki Zrt.


2015. szeptember 15. 12:01 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
Biztonsági kód: Biztonsági kód ->
A név mező kitöltése kötelező

#ID8451

 Név:
 Andrei
Dátum: 2015. október 01. 22:28 
Kíváncsi leszek, hogy amikor lefekszik aludni a lítium akku akkor hányan fognak magukhoz nyúlni a javíttatáskor, mert az is tuti hogy anélkül a kocsi indulni se fog!
» Válasz erre
#ID8448

 Név:
 tazooboy
Dátum: 2015. szeptember 23. 08:18 
A 103 kW csúcsteljesítményű, 220 Nm maximális forgatónyomatékú 1,4 literes BOOSTERJET az új Vitara S felszereltségben kap majd először helyet

Kivancsi leszek erre motorra. Szamok alapjan mindenkepp erdekes.
» Válasz erre
#ID8447

 Név:
 Úszó
Dátum: 2015. szeptember 21. 10:18 
Tetszik,de mennyibe fog kerülni ?
» Válasz erre
#ID8445

 Név:
 KaCsa
Dátum: 2015. szeptember 20. 18:46 
Sziasztok!

Nekem nagyon bejön az új VITARA S kinézete!

Nagyon klassz az új hűtőrács!
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub
Az első magyar szélvédő matrica webáruház___SzélvédőMatrica.hu