SKE
Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
ecstar160
10 newest member

#26175 Anod58
#27084 imike
#20547 joespeed
#26786 Gyuri58
#26506 szotyi
#26191 Kriszta77
#26061 ket57
#25888 Darbat
#25831 martogul
#25824 revika
There is no poll at this time
Previous polls

19 user(s) are browsing us at the moment

mysuzuki
Ma 2022. october 04. Ferenc napja van.
Suzuki Swift
Topics Posts Last post
 Swift - Hibajelenségek, kinek milyen fura jelenséget produkál a Swift? 2287 db 2022. september 28. 18:49:34
 Swift - Technikai kérdések 2637 db 2022. september 15. 21:34:05
 Swift - Fogyasztás 645 db 2022. august 09. 08:34:49
 Swift - Autóvillamosság 636 db 2021. october 01. 19:11:27
 Swift - Tuning 648 db 2021. june 02. 17:05:05
 Swift - Autóhifi 612 db 2020. june 24. 18:32:03
Friss cikkek

Megtörtént a 2022 es év szeptemberi kvíz sorsolása..

Bővebben »

2022. october 02. 14:58

2022. 09. 27.

Átadták az esztergomi Szent Rita Fogyatékosok Otthonában azt az új, speciális játszóteret, amely a Magyar Suzuki Zrt. tavaly karácsonyi adományából valósulhatott meg.

1

Tavaly decemberben az esztergomi gyártóvállalat úgy döntött, hogy a partnerei megajándékozására szánt összeget olyan intézményeknek ajánlja fel, amelyek egész évben áldozatos munkát végeznek a betegek és a fogyatékkal élők ápolásában, illetve gondozásában.

2

Az esztergomi Vaszary Kolos Kórház gyermekambulanciájának felújítására és a belgyógyászati osztály működésére 4,6 millió forintot, míg a Sérült Gyermekekért és Fiatal Felnőttekért Alapítványnak - amely a KEM ISZI Szent Rita Fogyatékosok Otthonát támogatja - 2,3 millió forintot adományozott. Ők úgy döntöttek, hogy egy speciális, fogyatékkal élőknek is használható játszótérre fordítják az összeget.

3

A támogatásból két hintaállványt alakítottak ki, amelyben egy fészekhinta is helyet kapott, ez utóbbi elsősorban kiskorúaknak, kerekesszékeseknek, illetve teljesen fekvő ellátottaknak nyújt kikapcsolódási lehetőséget.

A KEM ISZI Szent Rita Fogyatékosok Otthona olyan középsúlyosan, súlyosan és halmozottan sérült személyek folyamatos ápolását, fejlesztését, korai fejlesztését, mentálhigiénés ellátását, habilitációját biztosítja, akik gondozását és oktatását csak intézményi keretek között lehet megvalósítani.

Az átadón az alapítvány, az intézmény és a Magyar Suzuki vezetői vettek részt.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2022.

Bővebben »

2022. september 27. 18:02

2022. 09. 26.

A Suzuki Motor Corporation kapcsolt szolgáltatást vezet be az európai piacon a még kényelmesebb felhasználói élmény biztosítása érdekében. A SUZUKI CONNECT elsőként a márka Esztergomban gyártott S-CROSS modelljeinél lesz elérhető, de a későbbiekben más modellekre is kiterjesztik majd. A szolgáltatást Európa szerte a Magyar Suzuki Zrt. biztosítja Magyarországról.

1

Magas szintű kapcsolat jármű és vezetője között

     2

A most debütáló SUZUKI CONNECT egy opcionális szolgáltatás, melyet a Suzuki újautó vásárlók pluszban igényelhetnek járművásárláskor 1 évre díjmentesen. Az iOS 15.0 és Android 8.0 vagy ezeknél frissebb operációs rendszer-verziókra optimalizált alkalmazás a jármű adatkommunikációs modulját (DCM) használja. Követhetjük vele járművünk állapotát egyéb valós idejű kényelmi funkciók használata mellett. Karbantartással kapcsolatos információkkal és figyelmeztető értesítésekkel szolgál. Probléma észlelése esetén például a diagnosztikai információkat is megoszthatjuk a regisztrált Suzuki kereskedővel, illetve szervizzel.

3

Távoli elérés kényelmi funkciókkal

4
 

A SUZUKI CONNECT számos olyan funkcióval rendelkezik, melyek megkönnyítik a mindennapi autóhasználatot, közlekedést. Ilyenek például azok a figyelmeztetések, melyek jelzik, ha nyitva maradt az autó, illetve bekapcsolva maradt a fényszóró vagy a vészvillogó. A gépkocsi ajtaja távolról zárhatóvá válik. Megkereshetjük az applikáción belül található térképen, hol parkoltunk, és ezt e-mailen keresztül másokkal is megoszthatjuk. Több emeletes parkolóházban azonban az emelet száma nem lesz elérhető. Tárolható és visszakereshető a segítségével az elmúlt 18 hónap vezetéstörténete, ezzel együtt a más sofőr általi használat is. Biztonsági értesítést kaphatunk a riasztó működésbe lépéséről vagy ha túl hosszú ideig áll az autó járó motorral. Arról is értesülhetünk, ha egy előre megadott zónába belép vagy kilép az autó (Geofencing and Curfew Alert). A klasszikus rendszerüzenetek mellett tanácsokat is kaphatunk az alkalmazáson keresztül, vagy szükség esetén segítséget kérhetünk az autómentő szolgálattól (roadside assistance).

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2022.

Bővebben »

2022. september 26. 18:05

2022. 09. 22.

Megkérdőjelezzük a közlekedési szabályokat, magunkat az átlagnál jobb sofőrnek tartjuk, másokat és a környezetet okoljuk a balesetek miatt, miközben stresszhelyzetben még a legnyugodtabb vezető is meggondolatlan lesz - derül ki a Magyar Suzuki reprezentatív kutatásából. A közlekedési szakértő szerint ráadásul sok esetben még olyan szabályokat is megszegünk, amelyek létezéséről nem is tudunk. A közlekedéspszichológus hozzátette, nem segít a mindennapi közlekedésben megélt viselkedésünknek az a versengő világ, amely körbevesz bennünket.

A magyar autósok majdnem 60 százaléka (58,9 százalék) naponta lát balesetet a közutakon, a balesetek legfőbb okának a szabályok be nem tartását (48 százalék), a figyelmetlenséget (38,1 százalék) és az erőszakos viselkedést (7,6 százalék) látják a magyarok - derült ki a Magyar Suzuki és az Ipsos közös reprezentatív felméréséből .

„A figyelmetlenség általános jelenség a közúton, vezetés közben nem az adott szituációra koncentrálunk, ezek a helyzetek pedig hamar vészhelyzetet okozhatnak. Egy sms elolvasása például átlagban 4,6 másodpercig tart, ez idő alatt a gépjárművünk 50 kilométeres sebességgel nagyságrendileg 63 métert tesz meg. Ha 30 kilométeres sebességgel haladunk, ez a távolság 41,5 méter, amely megközelítőleg nyolc autónyi távolság, amit vakon teszünk meg. Ez idő alatt ugyanúgy veszélyeztetjük magunkat, mint a közvetlen környezetünket” – osztja meg tapasztalatait Csörgő László, a Driving Camp vezetéstechnikai központ vezető trénere. Szerinte a vezetési tapasztalat is rossz felé vihet bennünket az utakon, hajlamosak vagyunk ugyanis egy vészhelyzetben a rutinra hagyatkozni.
„A közlekedésben a rutin a biztonság legnagyobb ellensége. A megszokásból végzett mozdulatsorok helyett a tudatos vezetés lenne a kulcs a biztonsághoz. Mindezt egy vezetéstechnikai tréning elvégzésével szerezhetjük meg, és így hatással lehetünk a közvetlen környezetünkre is nyugodt és megfontolt viselkedésünkkel.”

Csak 75 százalék szegte már meg a KRESZ-t?
A magyarok 75 százaléka szegte már meg a KRESZ-t, a válaszokból kiderül, hogy több férfi (83,2 százalék), mint nő (66,5 százalék). Legtöbbször ugyanakkor nem tudatosan vagy szándékosan hágják át a szabályokat, hanem figyelmetlenségből (66,2 százalék), mert olyan közlekedési helyzetek adódnak, amiket nem tudnak másképp megoldani (58,6 százalék), esetleg nem mindig érzi őket egyértelműnek, vagy életszerűnek (24,6 százalék). Van, aki azonban úgy gondolja (12,4 százalék), hogy bizonyos előírások csak azért vannak, hogy bírságokat szabhassanak ki a közlekedőkre, nincs biztonsághoz kötődő céljuk, ezért nem tartják be őket.

Rusznák András igazságügyi közlekedési szakértő meggyőződése szerint azonban „a szabályszegők száma akár 100 százalék is lehet, hiszen sok esetben olyan szabályokat is áthágunk, amelyek kapcsán nem jut eszünkbe, hogy az adott szituációban alkalmazni kellene.


Emellett gyakran ítéletet hozunk egy szabály felett, megkérdőjelezzük annak szükségességét. Pedig a rendőrség, vagy adott esetben a bíróság nem aszerint mérlegel, hogy a szabály mennyire életszerű, vagy indokolt. Higgyük el, a közlekedési szabályrendszer a legtöbb esetben jól átgondolt és megfelelő környezetet teremt a biztonságos közlekedéshez” – veti fel a szakértő.

Szemellenzőn keresztül érzékeljük a saját és a többi közlekedő viselkedését
Bár magunkat inkább figyelmesnek (72,4 százalék), nyugodtnak látjuk (55 százalék), a közlekedés többi résztvevőjét agresszívnek (61,7 százalék), felelőtlennek (61,5 százalék) érzékeljük. 19,1 százalékunk kiszolgáltatottnak érzi magát az utakon. 12,6 százalékunk stresszel, hogy időben és biztonságban a céljához érjen, ezzel szemben a közlekedők 46,1 százalékát tartjuk feszültnek. A megkérdezettek közül sokan adták azt a választ (6,5 százalék), hogy vezetéskor kifejezetten szükséges agresszivitás és határozottság a többi sofőrrel szemben, és voltak, akik elismerik, hogy megváltozik a személyiségük, más emberré válnak a volán mögött (5,5 százalék).

A kutatás tanulsága szerint a feszült közlekedési szituációban felhalmozódó stressz még a nyugodtabb vezetők viselkedését is kikezdheti: frusztráltak, figyelmetlenek vagyunk az agresszív sofőrök, vagy közlekedési stresszhelyzet miatt, de gyakran érzünk félelmet is mások meggondolatlan viselkedéséből adódóan. Ezek hatására pedig szitkozódunk, dudálunk, reflektort használunk vagy figyelmen kívül hagyjuk a követési távolságot. A megkérdezettek 12 százaléka nyilatkozott úgy, hogy kipattant az autójából szócsatára egy másik sofőrrel.

„Vizsgálattal is kimutatták, hogy a közúti járművezetők több, mint 65 százaléka az átlagnál jobb autóvezetőnek tartja magát. Ez azonban gondolkodási torzítás: ha más hibázik, azért hajlamosak vagyunk az illetőt okolni, a saját tévedésünkért viszont a környezeti tényezőket tartjuk nagyobb eséllyel felelősnek. Az én védelme, a másoktól való pozitív megkülönböztetés gyakran ösztönös folyamat, és egy modern, versengő világkép erre sajnos rá is erősíthet” – értékelte a közlekedők viselkedési mechanizmusát Zerkovitz Dávid közlekedéspszichológus.

Mi lehet a megoldás?
A biztonságosabb közlekedés elérése érdekében a válaszadók 65 százaléka már gyerekkortól kötelezővé tenné a KRESZ-oktatást, 47,2 százalékuk szigorúbb büntetéseket szabna a szabályszegőkre, 44,4 százalék viszont úgy gondolja, szükséges lenne az aktuális KRESZ-szabályok felülvizsgálata.

„Autógyártóként a biztonság elsődleges fontosságú számunkra, de a minőségi, biztonságos autók építésén túlmenően a felelősség már a vezetőké. Alapvetően egy társadalmi viselkedési séma megváltoztatására lenne szükség ahhoz, hogy a közlekedés minden résztvevője

biztonságban legyen az utakon. Ezért is indítottuk útjára az Együtt az utakon közlekedésbiztonsági programot, amelyben minden évben más közlekedési problémával foglalkozunk fókuszáltan. Idén arra szeretnénk felhívni a figyelmet, mennyivel másképpen viselkedünk a volán mögött, mint azt magunkról gondoljuk. Szakértőkkel közösen keresünk megoldásokat arra, hogyan változtassuk meg ezeket a berögzült, rossz viselkedési sémákat. Ősszel jelentkezünk javaslatainkkal is” – árulta el Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője.

https://www.suzuki.hu/files/slide/image/18711/2022_09_Suzuki_egyutt_az_utakon_CSR_final01_HU_72dpi.png

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2022.

Bővebben »

2022. september 22. 18:53

Hát elérkezett a kvíz sorsolás.
Megtörtént a 2022 es év augusztusi kvíz sorsolása..
E hónapban 17 kitöltött játék érkezett.
 
Ebből
12 db 5 találatos
5 db 4 találatos
A helyes megfejtés betű sorrendje a következő:
BCACA
 
Sorsolást a 14 es sorszámú
Veroniq nevü klubtagunk nyerte.
Úgy látszik hogy a 14 es sorszám szerencsét hoz neki mert már nyert egyszer idén és mit adj isten a 14 es sorszámmal. 🙂
 
1  Egy kép
 
Nyereménye egy Mézesem ajándékcsomag......
 
Gratulálunk a nyertesnek nyereményét telefonos egyeztetés után postán küldöm el.
donpick

Bővebben »

2022. september 04. 16:48


Hát elérkezett a kvíz sorsolás

Megtörtént a 2022 es év 6.-ik kvíz sorsolása..

E hónapban 15 kitöltött játék érkezett.

Ebből

11 db 5 találatos

3 db 4 találatos

1 db 3 találatos

A helyes megfejtés betű sorrendje a következő:

ABCAB

E hónapban 16 kitöltött játék érkezett.

Sorsolást a 7 es sorszámú

angel 25 nevü klubtagunk nyerte.

Nyereménye egy Mézesem ajándékcsomag......

Gratulálunk a nyertesnek nyereményét telefonos egyeztetés után postán küldöm el.

 

donpick

Bővebben »

2022. august 08. 11:38

2022. 07. 26.

Az ENEOS, a Suzuki, a Subaru, a Daihatsu, a Toyota, és a Toyota Tsusho közösen kutatják a bioetanol üzemanyag-előállítás lehetőségeit a karbonsemleges jövő megteremtése érdekében.

Több alternatíva a jövő autózásában is


A karbonsemlegesség elérése során kulcsfontosságú, hogy különböző régiók és eltérő vásárlói igényekre szabott üzemanyagtípusok álljanak rendelkezésre a felhasználók számára. A hidrogén, a szintetikus és a bioetanol üzemanyagok jelenleg egyaránt megújuló energiaforrásokból származó villamosenergiával készülnek. A biomassza azért ígéretes lehetőség, mert a növények fotoszintézisével csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást. Hatékonyságát az Éghajlatváltozási Kormányközi Testület (IPCC) is alátámasztja.

CO2 mentesség a nyersanyagtól a végtermékig


Bármely üzemanyag alternatíva esetén fontos, hogy a teljes folyamat CO2 mentes legyen a nyersanyagtól a gyártáson át a végtermékig. A bioetanol üzemanyag előállítása a hidrogén, oxigén, és a CO2 optimális keringetésével hozzájárulhat a karbonsemlegesség kialakításához. A 2022. július 1-én megalakult Biomassza Kutatás a Jövő Üzemanyagáért Egyesület éppen ezért támogatja a biomassza hatékony felhasználásával, kapcsolatos technológiai kutatásokat. A Fukushima Okuma Inkubációs Központban zajló kísérletek során a 6 gyártó a következő területekre koncentrál.

1. Hatékony, a bioetanol élelmiszeriparban történő felhasználását nem veszélyeztető gyártási technológia kialakítása.
2. A bioetanol előállítása során keletkező oxigén, és CO2 újra-felhasználásának feltérképezése.
3. Minden járműtípus számára hatékony működési mechanizmus kialakítása.
4. A Bioetanol előállításához szükséges hatékony nyersanyagtermesztési módszerek kutatása.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2022.

Bővebben »

2022. july 26. 18:06

Hát elérkezett a kvíz sorsolás.
Megtörtént a 2022 es év 5.-ik kvíz sorsolása..
E hónapban 16 kitöltött játék érkezett.
Ebből
14 db 5 találatos
2 db 4 találatos
A helyes megfejtés betű sorrendje a következő:
BCABA
De mivel a 3-as számú kérdést mindenkinek jóváírom a hiba miatt, így a következőkép alakul a matek.
E hónapban 16 kitöltött játék érkezett.
Ebből
14 +1 db 5 találatos
1 db 4 találatos
Sorsolást a 4 es sorszámú
BÉZS_74 nevü klubtagunk nyerte.
Nyereménye egy Mézesem ajándékcsomag......
Gratulálunk a nyertesnek nyereményét telefonos egyeztetés után postán küldöm el.
donpick

Bővebben »

2022. july 03. 21:58

2022. 06. 23.

A használt akkumulátorok utcai lámpákban élednek újra

001

Napenergiával működő utcai lámpa

002

Utcai lámpába szerelt lítiumion- akkumulátorok

003

Lítiumion-akkumulátor

A Suzuki Motor Corporation a japán jármű-újrahasznosítási díjakból keletkezett nettó többlet felhasználásával új technológiát fejlesztett az élettartamuk végét elért járművekről begyűjtött kisméretű lítium-ion akkumulátorok újrafelhasználására. Az újítást nem üzleti haszon céllal hajtotta végre a vállalat: a roncsautókból napenergiával működő utcai lámpákba kerülnek a használt akkumulátorok.
Az elhasznált járművekből összegyűjtött kisméretű lítium-ion akkumulátorokat eddig úgy selejtezték le, hogy azok valójában még rendelkeztek használható élettartammal. Tíz élettartamának végét elért járműből összegyűjtött akkumulátor újrafelhasználásával működtethető egy napenergiát felhasználó utcai lámpa az új technológia alkalmazásával. A módszer áttörést jelent a kisméretű lítium-ion akkumulátorok hatékony felhasználása terén, amely a jövőben így tovább fog növekedni. Ennek érdekében a Suzuki díjmentesen elérhetővé teszi a technológiával kapcsolatos tudást a nagyközönség számára.
A Suzuki továbbra is azon fog dolgozni, hogy hasonló kezdeményezésekkel hozzájáruljon egy fenntartható társadalom működéséhez.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2022.

Bővebben »

2022. june 23. 17:49

2022. 06. 22.

A Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában 2021-ben összesen 107 974 db járművet gyártottak. Tavaly 120 164 db autót értékesítettek, amelyből 112 989 az esztergomi gyártósorról gördült le. A teljes értékesítés 86 százalékát (103 247 db) 123 országba exportálták. A vállalat tavalyi eredményei alapján 14,48 százalékos részesedéssel hatodik éve uralja a hazai újautó eladásokat. A Magyar Suzuki 1.754,2 millió euró nettó árbevétellel zárta a 2021-es évet, amely 6 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

Beruházásokra fordítják a nyereséget
Összesen 107 974 db autót gyártottak az esztergomi gyárban, és 120 164 db autót értékesítettek, amelyből 112 989 db az esztergomi gyártósorról gördült le. A teljes értékesítés 88 százalékát – 99 116 db – a világ 123 országába exportálták. A Magyar Suzuki 2019. decemberében megkezdte a hibrid járművek sorozatgyártását. A gyártás több mint 65 százaléka hibrid gépjármű volt 2021-ben. A társaság 2021-as belföldi értékesítéséből származó nettó árbevétele 264,9 millió euró (amely 6 százalékkal növekedett a 2020-as évhez képest, 2020: 242,8 millió euró), az összértékesítésből származó nettó árbevétele pedig 1.754,2 millió euró volt. A profit több mint kétszerese volt a 2020-as értéknek. Ahogy eddig sem, 2021-ben sem fizetett a Magyar Suzuki osztalékot. A nyereséget a vállalat mindig visszaforgatja, és beruházásokra fordítja. 2021-ben az esztergomi vállalat 92.9 millió EUR beruházást hajtott végre.

A koronavírust követően az egyre növekvő globális félvezetőhiány jelentősen befolyásolta a teljes autóipart, köztük a Magyar Suzukit is. Elektronikai alkatrész beszállítóival közösen azon dolgozik, hogy a gyártás ellátása folyamatos legyen. A termelés, a globális chiphiányra visszavezethetően az előző évhez képest hozzávetőlegesen 4 százalékkal csökkent. A Magyar Suzuki a rendkívüli vírushelyzetben a gyártás visszaesése miatt a fókuszt a gyártástechnológiai fejlesztésekre helyezte.

Hatodik éve piacvezetők
A Magyar Suzukinak 2021-ben is sikerült megtartani hatodik éve tartó piacvezető szerepét: 17 650 db magyarországi regisztrált újautóval és 14,48 százalékos piaci részesedéssel zárta az elmúlt esztendőt (2020-ban 14 783 és 11,55%). A magyarok legkedveltebb újautó modellje ismét a Vitara lett, 8 350 darabot regisztráltak belőle 2021-ben január 1-je és december 31-e között, míg a második legnépszerűbb az S-CROSS lett, amelyből 6 261 darabot értékesítettek. Az elmúlt évben a Magyarországon összesen forgalomba helyezett személyautó – 121 920 db – 14,48 százaléka Suzuki volt.
A Magyar Suzuki 2020. januárjától már hibrid meghajtású gépkocsikat értékesít az uniós piacokon, így Magyarországon is. A tavalyi évben is folytatódtak a modellfejlesztések a vállalatnál. 2021 októberében mutatták be az új S-CROSS-t. 2021 novemberben kezdték el gyártani a legújabb fejlesztésű erős hibrid rendszerrel ellátott Vitarát. Idén az év második felétől az S-CROSS is megkapja ugyanezt a meghajtást. Ezzel a Magyar Suzuki - saját gyártású és import modelljeinek köszönhetően - a hibrid alternatívák immár teljes palettáját kínálja a vásárlóknak.

 

001

 

Négy-, illetve kétkeréken és vízen is jelentős teljesítmény
A Suzuki nemcsak az autóipari szegmensben, hanem a motor és hajómotor kategóriában is erősítette pozícióját. A Suzuki hajómotor üzletág 2017 óta a közép-kelet-európai régió központja és piacvezető Magyarországon. A divízió 800 hajómotort értékesített idehaza és 2112 hajómotort exportált 2021-ben. A környezettudatos szemlélet a teljes Suzuki Csoportot érinti: a marine üzletág 376 termék csomagolását tette környezettudatosabbá, ezzel 2020 októbere és 2021 novembere között 4039 kg-mal csökkentette a termékei forgalmazásához kapcsolódó műanyag-felhasználást.

A Magyar Suzuki motorkerékpár-üzletága immár hetedik éve a legnagyobb piaci részesedésű disztribútor Európában a Suzuki csoporton belül. A vállalat 454 darab motorkerékpárt helyezett forgalomba tavaly Magyarországon. A V-Strom 650 kalandmotor nemcsak saját kategóriájában, hanem a modellek abszolút versenyében is megőrizte tavalyi dobogós helyét: 148 forgalomba helyezéssel a második legnépszerűbb motorkerékpár volt 2021-ben Magyarországon.

 

002

 

Átlagosan 12 százalékkal emelték a béreket
A Magyar Suzuki számára az egyik legnagyobb értéket a munkatársai jelentik, ezért a nehézségek ellenére a Magyar Suzuki átlagosan 12 százalékkal emelte a béreket idén márciusban év elejétől visszamenőlegesen. 2015 és 2022 között a fizikai dolgozók alapbére átlagosan 86,1 százalékkal, az irodai állomány alapbére átlagosan 61,7 százalékkal emelkedett. A vállalat új, teljesítményalapú pótlékrendszert is bevezetett.

 

003

 

2025 után érkeznek az elektromos modellek
A Suzuki Motor Corporation a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez szükséges elektromos technológia kifejlesztésén dolgozik. A Suzuki-Csoport a 2025-ös pénzügyi évig 1000 milliárd jent – 8 milliárd eurót – fordít kutatás-fejlesztésre, beleértve a hibrid, illetve az elektromos járművek fejlesztését is. A Suzuki tervei között szerepel, hogy 2030-tól világszerte jelentősen növeli termékpalettájában az elektromos meghajtású modellek arányát. A Suzuki célja, hogy saját mérnöki állományának igénybevételével modernizálják a gyártástechnológiai eljárásokat és további lépéseket tegyenek a karbonsemlegesség irányába.
A Suzuki csoport részeként a Magyar Suzuki is elindult a karbonsemlegesség felé vezető úton. Tavaly elkészült a vállalat energiatérképe: minden üzemegység megvizsgálta, hogy energiahatékonyság szempontjából miként optimalizálhatják munkafolyamataikat közép és hosszú távon. Mindemellett napelempark kialakítása is cél az esztergomi üzem területén 2022-ben.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2022.

Bővebben »

2022. june 22. 14:11

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub