Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 231 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

Bemutatkozás



Szekeres Zoltán - Barta Attila
N2 rally Ignis

 

 

Egy képA csapat megalakulásának előzménye egy Pécsi verseny tréningje volt, ahol az Attila Orsovai Andrással indult, Szekeres Zoltán pedig Balog Zoltánnak navigált. Úgy esett hogy ez a két páros egy szórakozóhelyen pihente ki a pályabejárás fáradalmait és nem vetették meg az alkoholt sem. Andris és Balog elálmosodtak, Attila és Én tovább pihentük a fáradalmakat ebből kifolyólag jól meg is fáradtunk. Hajnalban mikor hazaértünk mivel hogy egy helyen is laktunk kiírtuk az ajtóra: "11-ig meg se próbáld" (mármint az ébresztést) Így az Attila navigátora az én pilótámmal tréningezett tovább mi pedig dél fele fájó fejjel letámolyogtunk a pályára és együtt tréningeztünk. Akkor már tudtuk hogy egy nyerő páros lennénk mi ketten.

 

A következő idény elején úgy esett hogy egyik páros sem volt teljes Balog Zoli nem vett részt a 2003 as évadban a Barta Attila navigátorának más elfoglaltságai akadtak, így hát adott volt a helyzet és először pár verseny erejéig ültünk egy autóba és bíztuk életünket a másikra.

Egy kép

Az első verseny első gyorsaságián kategória első időt jöttünk és rögtön dobogós helyezést értünk el. Szinte minden versenyen a dobogón álltunk de a legfelső fokot többnyire műszaki hiba vagy defekt miatt nem tudtuk elhódítani, és év végén a Magyar Suzuki Swift Márkabajnokság harmadik helyével kellett megelégednünk. Attila a Rally mellett a Gyorsasági szakágban is részt vett ahol egy Porche-val versenyzett és 2 illetve harmadik helyezést ért el.

A 2003 as szezonba elért eredményeink felkeltették a Magyar Suzuki Rt. Figyelmét és felajánlották hogy a 2004 évben egy Suzuki Ignis el versenyezhessünk az N2 es kategóriában. Nagy izgalommal készültük erre az évbe és nagy elánnal nekikezdtünk egy új versenyautó építésébe . Ebbe nagy szerepet vállalt a Suzuki Benkő hiszen ő vásárolta meg az autót és állt minden költséget. Az autó elkészült az első versenyre sajnos csak két autó épült és nem tudtuk igazán összemérni az erőnket de a gépcsoportba a 80 le hátrány ellenére is megálltuk a helyünket.

Ezzel egyidőben a csapatot is megalakítottuk jöttek mentek az emberek és végül megállapodtunk. Nem volt egyszerű dolog hiszen egy csapatnak összeszokottnak kell lennie, ez nagyon fontos főleg vészhelyzetben , mikor mindenkinek egyszerre kell dolgoznia.

Egy képLett egy szép szál ember csapatfőnökünk Döme személyében, aki a csapat mozgatórugója és szervezője, valamint ha ne adj Isten valami rossz fát teszünk a tűzre a testőrünk is. Nem jó móka újat húzni vele. A legjobb viccmesélő és móka gyáros a környéken. de versenyen nem ismeri a tréfát mindenkit figyel és mindent lát. Tudja betéve a Rally Szabálykönyvét és jajj annak aki megszegi…..

A következő nagyon nehéz dolog a szerelők megtalálása. Ebben a sportágban nemcsak komoly szaktudásra és típusismeretre van szükség, hanem jó és gyors döntéseket hozó szakemberekre is. Az ilyen szerelők nagyon ritkák és értékesek.

Egy képAz Autóház Barta Kft.- től a Laci jött . Ő egy jókedéjű mackós alkat. Egyszerre meg tud inni egy korsó sört anélkül hogy elvenné a szájától a korsót, persze csak a verseny végén. Jókat szeret enni és nagyon jól érzi magát velünk. Jó és gyors szerelő rá lehet bízni a nehéz dolgokat is. Őtőle sem kérnék pofont, de nem is adna mert egy végtelenül nyugodt fickó. Ja és el ne felejtsem drukkoljunk mert jön náluk a kis trónörökös.

A Suzuki Benkő kft.-t a Lafi képviseli a szerelők oldaláról. Ő a csapat nőcsábásza. Nincs olyan tája az országnak ahol ne bonyolódott volna bele valami nőügybe. Folyamatosan forog a feje , még a szervizparkban is csak azt lesi hogy kit lehet befűzni és persze hogy mikor jön a versenyautó hogy nekiugorhasson és 20 perc alatt szétszedje az elemeire és aztán összerakhassa. Imádja a versenyeket és egy villámkezű szerelő. Ha jók akartok lenni nála vigyetek neki egy wiskyt le lehet venni vele a lábáról.

Egy képA harmadik szerelőnk Zsolti vagy Öcskös. Egy jó kis szálkás belevaló gyerek. A Benkőnél dolgozott de elcsábította a (általatok sem éppen kedvelt ) konkurencia de hamar megunta az ottani állapotokat és a szakmának hátat fordítva most másutt keresi a kenyerét. A benzingőz és az égett gumiszag olyan mint a kábszer és nem lehet szabadulni tőle ezért szívesen segít az Ignis szervizelésében. Igazi lelkes Rally őrült, aki néha-néha egy papírjaguárt kerget különböző versenyeken nem is rossz eredménnyel. Csak a végén ki ne túrja az Attilát.

Végül de nem utolsó sorban a hadtáposunk Andi ő Laci kedvese. Bevásárol, elkészíti a szendókat , vigyáz ránk hogy éhen vagy szomjan ne haljunk, sürög forog a szervizparkban és nem retten meg ha piszkos lesz a keze szívesen segít az autó tisztításában fényesítésében. Talpraesett aranyos csajszi. Drukkolunk a babához Andi ha fiú lesz biztosan versenyző lesz belőle.

Egy képA csapat pilótája Barta Attila jókezü tapasztalt versenyző megjárt több szakosztályt a gokarttól a pályaversenyig, ment komolynál komolyabb autókkal mint pl. Porche, A-s Skoda Octavia , Forma autók. Törölgették a szemüket a Ford Fiesta Kupa résztvevői is mikor dobogós helyeken végzett majdnem minden futamon.1996 ban pedig a Hungaroringen pályacsúcsot állított fel (Túraautó mezőny) amit azóta sem döntöttek meg. Valamint részt vett a FIA GT világbajnokság futamain is . Szóval megnéztem hogy ki mellé ülök be. Egyedüli hátránya az embernek hogy nincs időérzéke . Egy halottat könnyebb felébreszteni mint Attit tehát ha meghívjátok tuti rászámolhattok kb. 2 órát a megbeszélt időre. Annyit tuti késik. Én már csak tudom…. Amúgy meg jó barát is, persze volt már olyan is hogy leamortizálta az Ignis jobb oldalát de azért nem haragszom rá. A szerelők annál inkább, volt pár álmatlan éjszakájuk miatta.

Egy képA navigátor Szekeres Zoltán, sok tapasztalat van a háta mögött, főleg a bukások terén, nem volt olyan pilóta mellett aki nem akarta már megölni, vagy ne akarta volna megmutatni hogy hogyan kell triplaszaltót csinálni egy autóval. Ez alól még az Attila sem kivétel. Balog Zoltánnal kezdte a Rally pályafutását mint navigátor 1999 ben és mindaddig vele versenyzett a Suzuki Swift Kupában míg össze nem hozta a sors az Attival. A Suzuki Benkőben dolgozik és folyamatosan a Rallyin pörög az agya. Mivel a csapatfőnök is kistarcsai nagy haverok és sokat osztják az észt.

Andi és Lafi fényképével még adósak vagyunk, de ígérjük hogy be fogjuk pótolni. Legközelebb a Mecsek Rally -n találkozunk Szeptember 17 - 19 én. Pécsett. Akkor beszámolunk a pályabejárás alatt történtekkel és természetesen a versenyről is . Addig is üdvözöljük az Ignisklub stábját és tagjait. Bármilyen kérdésetek van szívesen válaszolunk. Véleményeteket, észrevételeket, kérdéseket a szekereszoltan@fibermail.hu email címre várjuk.


Támogatóink:

Ignis Klub
Suzuki Benkő Kistarcsa
Autóház Barta Kft. Mosonmagyaróvár
Bogi Sped Bt.
Merkel & Partner
Wurth
Suzuki Bontó
Bp XVI . Szlovák út.


2004. augusztus 30. 14:26 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub