


Suzuki Swift | |||
Fórum témák | Hozzászólások | Utolsó hozzászólás | |
![]() |
Swift - Technikai kérdések | 2640 db | 2023. március 28. 18:30:16 |
![]() |
Swift - Hibajelenségek, kinek milyen fura jelenséget produkál a Swift? | 2291 db | 2023. február 15. 19:53:20 |
![]() |
Swift - Autóhifi | 613 db | 2023. január 24. 17:17:44 |
![]() |
Swift - Autóvillamosság | 637 db | 2022. december 18. 20:10:24 |
![]() |
Swift - Fogyasztás | 645 db | 2022. augusztus 09. 08:34:49 |
![]() |
Swift - Tuning | 648 db | 2021. június 02. 17:05:05 |
Bejegyezte a Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara a Magyar Suzukit a duális képzések akkreditált partnerszervezetei közé, így idén szeptembertől megkezdődhet az együttműködés az első kiválasztott iskolával. Az esztergomi gyártóvállalat a Bottyán János Technikum középiskolásainak szakmai, gyakorlati képzését vállalja, de a tervek szerint további szakiskolák is bekerülhetnek a programba.
A duális képzés keretében a tanulók iskolai elméleti oktatásuk mellett a Magyar Suzukinál tölthetik gyakorlati képzésüket. A kooperációval mindenki jól jár, hiszen a hallgatók az iskolában megszerzett elméleti tudás mellett a legfrissebb gyakorlati tudásra tehetnek szert. Mindezek mellett bepillantást kaphatnak az esztergomi gyártóvállalat működésébe, megismerhetik a vállalati kultúrát, kiváló szakmai tudású oktatóktól tanulhatnak, és az iskola elvégzése után akár munkalehetőséghez is juthatnak. A Magyar Suzuki pedig biztos bázist építhet fel a leendő munkavállalói terén. A tanulók, a duális képzés ideje alatt hallgatói díjazásban, valamint béren kívüli juttatásokban részesülnek. Az esztergomi Bottyán János Technikummal elektronikai technikusok képzésével kezdődik az együttműködés 2023 szeptemberében.
„Több mint 30 éves vállalatunknál jelenleg generációváltás zajlik, ezért nagyon fontos, hogy minden korosztályra ugyanolyan hangsúlyt fektessünk. Szeretnénk vonzóvá tenni a céget a fiatalok számára, miközben átmentjük az idősebb generáció tapasztalatát a jövő nemzedékének. A Magyar Suzuki olyan tudást halmozott fel az évtizedek során, amelyből a nálunk tanulók csak profitálhatnak. Fontos ugyanakkor, hogy vállalatunk és az együttműködésbe bevont iskolák együtt neveljenek ki egy új generációt, amely szakmailag felkészült, jól tud alkalmazkodni a világban, de elsősorban az autóiparban bekövetkező változásokhoz. Az a célunk, hogy a régió legjobb munkáltatója legyünk, ebben pedig ugyanúgy számítunk a jövő generációjára is” – mondta Dr. Fejesné Gyurján Ildikó, a Magyar Suzuki HR-ért, pénzügyekért és informatikáért felelős operatív igazgatója.
Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2023.
Bővebben »
2023. március 24. 16:53
2023. 03. 10.
Tovább gyűjti az elismeréseket az esztergomi gyártású hibrid S-CROSS: a negyedik alkalommal meghirdetett „Az Év Magyar Autója 2023” versenyen a szakmai és a közönségdíjat is az S-CROSS nyerte el.
Az Autós Nagykoalíció (ANK) és a Járműipar.hu által szervezett versenyre összesen 22 márka 39 autója nevezett, közülük egy autós szakújságírókból álló zsűri választotta ki a legjobbakat. 2020-ban első, 2022-ben ezüstérmes lett az esztergomi gyártású S-CROSS hibrid változata, amely az idén nem talált legyőzőre: a zsűri egyhangú szavazata alapján hirdette ki „Az Év Magyar Autója 2023” nagygyőztesének. Ugyanezen a véleményen volt a közönség is. A Közönségdíj 2023 kategóriára 39 autó nevezett. A kezdeti szoros versengést követően azonban fölényesen nyerte a hazai utakon markánsan megjelenő és a tavalyi újautó eladási statisztikák alapján is élen járó, 2021 év végén megújult S-CROSS. Ebben nagy szerepe van annak a sziluettnek, amely sikeresen közvetíti az SUV robosztusságát, de egyúttal a sportos vezetés érzetét is kelti. Képes megbirkózni a terephelyzetekkel, és könnyedén veszi be a kanyargós utakat.
Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2023.
Bővebben »
2023. március 10. 17:57
Megtörtént a 2023. év első kvíz sorsolása..
Hát elérkezett a kvíz sorsolás.
Megtörtént a 2023 as év első kvíz sorsolása..
Bővebben »
2023. március 05. 14:04
2023. 03. 01.
A Suzuki Motor Corporation ismertette, milyen növekedési stratégiát kíván megvalósítani 2030-ig. A Suzuki Csoport célja, hogy hozzájáruljon egy karbonsemleges társadalom létrejöttéhez és segítse a feltörekvő országok gazdasági növekedését. Üzleti tevékenységének központja azonban továbbra is Japán, India és az európai régió marad. Japánban már az idei, Európában pedig a 2024-es költségvetési évben, azaz 2025. március 31-ig érkeznek az első elektromos Suzuki-modellek. (Minden, a szövegben szereplő évszám költségvetési évet jelent, azaz az adott év április 1. és az azt következő év március 1. közötti időszakot öleli fel.)
A Suzuki Motor Corporation ismertette, milyen növekedési stratégiát kíván megvalósítani 2030-as költségvetési évig. Annak érdekében, hogy továbbra is értékes termékeket hozzunk létre ügyfeleink igényeire koncentrálva, anyavállalatunk az alábbi irányvonalak mentén dolgozta ki a stratégiáját:
- Sho-Sho-Kei-Tan-Bi (kisebb, kevesebb, könnyebb, rövidebb, szebb) gyártási filozófia.
- Lean mendezsment szemlélet, amely a rugalmasságot, a hatékonyságot és a folyamatos optimalizálást keresi.
- Három GEN elv (genba, genbutsu, genjitsu), amely szerint a felmerülő problémákat csak a termelés helyszínén, valós tények alapján, a folyamatot megértve lehet megoldani.
A növekedési stratégiáról röviden
A Suzuki hozzájárul a karbonsemleges társadalom megvalósításához, valamint a feltörekvő országok – pl. India, Délkelet-ázsiai Nemzetek Szövetsége (ASEAN-államok) vagy az afrikai országok – gazdasági növekedéséhez. Üzleti tevékenységének magja azonban továbbra is Japán, India és az európai régió. Olyan megoldásokra koncentrál, amelyek a Suzukira egyedien jellemzőek, együtt növekedve azokkal az országokkal és régiókkal, amelyekben tevékenykedik.
Fő kezdeményezések 2030-ig
Karbonsemlegesség
A Suzuki karbonsemleges üzemekkel és termékportfólióval szeretne jelen lenni mindenhol a világon. A karbonsemlegesség elérését Japánban és Európában 2050-re, Indiában 2070-re kívánja elérni. Ennek részeként a különböző régiókra és fogyasztói igényekre szabott szélesebb termékportfólióval tovább bővíti kínálatát és a szolgáltatásait:
- Személyautók
Japánban az első elektromos haszongépjárművek 2023-as bevezetését követően kompakt SUV-k és kis személyautók sorával jelentkezik a piacon. A tervek szerint 2030-ig összesen hat modellel. Emellett új hibrid kisautókat és kompakt járműveket is fejleszt elektromos meghajtás lehetőségével kombinálva.
Európában a 2024-es -es költségvetési évben, azaz 2025. március 31-ig kezdi meg vállalatcsoportunk az elektromos járművek bevezetését, az SUV és a B szegmenst bővítve, öt modellt dob piacra 2030-ig. Rugalmasan alkalmazkodva az egyes európai országok környezetvédelmi előírásaihoz és a vásárlók igényeihez.
Az indiai piacon 2024-ben érkezik a 2023-as indiai Autó Expón bemutatott elektromos SUV, majd 2030-ig összesen hat modell kerül piacra. A Suzuki olyan karbonsemleges belső égésű motorral szerelt járműveket is kínál majd, amelyek sűrített földgázzal, biogázzal vagy etanolos üzemanyag-keverékkel működnek.
Elektromos járművek piaci bevezetésének ütemezése
Régió |
Bevezetés költségvetési éve (április 1-március 31) |
Előrejelzés 2030-ig |
|
Bevezetni tervezett modellek száma |
Elektromos járművek részesedése a portfólióban |
||
Japán |
2023 |
6 |
20% |
Európa |
2024 |
5 |
80% |
India |
2024 |
6 |
15% |
- Motorkerékpárok
- A mindennapos használatra szánt – pl. munkába, iskolába járásra, bevásárlásra használt – kis és közepes méretű motorkerékpár kínálatában 2024-től vezeti be az elektromos járműveket. 2030-ig nyolc modell piaci bevezetését tervezi az elektromos részesedés 25 százalékra emelésével. A szabadidős célú nagy teljesítményű motorkerékpárok esetében vizsgálja a karbonsemleges üzemanyagok használatának lehetőségét.
- Hajómotorok
A kisebb – tavakon, folyókon használt – hajómotorok esetében 2024-ben vezeti be az első elektromos motorokat. 2030-ig öt modell bevezetésére készül, az elektromos részesedés 5 százalékra emelése mellett. A tengereken használt nagy teljesítményű hajómotorok esetében vizsgálja a karbonsemleges üzemanyagok használatának lehetőségét.
- Új elektromobilitási megoldások
A Suzuki az elektromos közlekedésben számos új lehetőséget kínál. Ilyen az elektromos szenior jármű, amely egy új közlekedési eszköz a vezetői engedélyüket önként visszaadó idős emberek számára. Ilyen a szenior járművek továbbfejlesztésével létrehozott KUPO modell vagy éppen a Mobile Mover (a Mobile Mover az M2 Labo bejegyzett márkaneve) többfunkciós robotizált kocsi is, amit a Suzuki és az M2 Labo közösen fejlesztett ki. Bátran néz szembe az életminőséget javító közlekedési megoldások kihívásaival, amelyek a sokrétűbbé váló ügyféligényeknek köszönhetően kialakuló új piaci szegmensekben várnak cégcsoportra.
- Gyártás
A Suzuki 2035-től karbonsemleges üzemekkel szeretne működni Japánban.
- Suzuki-okosgyárak létrehozása
Az okosgyár kialakításával megmutatja, milyennek kell lennie a gyártási folyamatoknak 2030-ra annak érdekében, hogy világszerte biztosítsa a mobilitást az emberek számára. A Sho-Sho-Kei-Tan-Bi (kisebb, kevesebb, könnyebb, rövidebb, szebb) gyártási filozófiát digitalizációval kombinálva optimalizálja, valamint minimalizálja és egyszerűsíti az adatok, eszközök és az energia áramlását. E kezdeményezések révén lean és karbonsemleges szervezetté válik.
- Kezdeményezések a japán gyárakban
A kosai üzemben – a Suzuki legnagyobb hazai gyártási központjában – 30 százalékkal csökkenti a festőüzem szén-dioxid-kibocsátását a berendezések megújításával és a festési technológia fejlesztésével az optimális és hatékony energiafelhasználás érdekében. Az üzem zöld hidrogént is előállít megújuló energiaforrások, pl. napenergia felhasználásával. Az így előállított hidrogént a tesztelés alatt álló üzemanyagcellás szállítójárművek esetében már 2022 vége óta használja.
A hamamatsui üzemben, a Suzuki motorkerékpár-gyártó központjában az eredeti, 2030-as vállalásánál korábban, már 2027-re szeretné elérni a karbonsemleges működést az energiafelhasználás csökkentésével, megújuló energiákkal történő kiváltásával, például a napenergiát termelő létesítmények bővítésével. A hamamatsui üzemben megszerzett tudást felhasználva 2035-re minden japán gyártóegységben szeretné elérni a karbonsemlegességet.
- Biogáz felhasználása Indiában
Anyavállalatunk a 2030-ig tartó időszakban az indiai piac bővülésére számít, amivel összességében a szén-dioxid-kibocsátás növekedése elkerülhetetlen, miközben az egyes termékekhez kapcsolható szén-dioxid-kibocsátást csökkenti. Egyensúly kialakítására törekszik az értékesítési mennyiség növelése és a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése között. Ennek a kihívásnak a leküzdésére a Suzuki egyedülálló megoldása a biogáz előállítása. A biogázt abból a tehéntrágyából állítja elő, ami a tejgazdaságokban képződik, elsősorban India mezőgazdasági területein. A biogáz a Suzuki sűrített földgázzal (CNG) hajtott modelljeiben használható fel, amelyek az indiai CNG-személyautó-piacon mintegy 70 százalékos részesedéssel rendelkeznek.
A biogázzal kapcsolatos tevékenység Indiában nemcsak a karbonsemlegességhez járulhat hozzá, hanem támogatja az indiai gazdaság növekedését és a társadalom életminőségének javulását is. A jövőben ezt a tevékenységet szeretné kiterjeszteni más mezőgazdasági területekre is például Afrikában, az ASEAN-államokban vagy Japánban.
Az indiai személyautó-piac vezetőjeként a feltörekvő országok karbonsemlegességéhez és gazdasági növekedéséhez történő hozzájárulásával a Suzuki törekvései összhangban vannak a Párizsi Megállapodás szándékával, amely egyensúlyt követel meg a fejlett országok és a feltörekvő országok között a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén. A Suzuki Motor Corporation hiszi, hogy tevékenységével érdekcsoportjai javát szolgálja világszerte.
- K+F struktúra és partnerségi együttműködések
A Suzuki-központ, a Yokohamai Kísérleti Laboratórium, a Suzuki indiai K+F központja és a Maruti Suzuki együtt dolgozik majd a fejlesztések hatékonyságáért, megosztva egymással a jövőbeli technológiák, a fejlett technológiák és a tömeggyártási technológiák tapasztalatait. Emellett a Suzuki Innovációs Központ új kapcsolatokat és innovációs lehetőségeket keres annak érdekében, hogy a Suzuki még alaposabban megvethesse a lábát Indiában. Gyártási erőit külső partnerek – start-up cégek, a Suzuki beszállítói köréhez tartozó vállalatok, japán és indiai egyetemek – bevonásával is növelni tudja.
Miközben továbbra is versenytársak vagyunk, elmélyíti az együttműködést a Toyota Motor Corporation vállalatával a fenntartható növekedés és az autóipar előtt álló kihívások leküzdése érdekében. Az együttműködés keretében közösen dolgozik az önvezető autók és elektromos autókban használt akkumulátorok fejlesztésén, az ígéretes feltörekvő országokban történő üzleti terjeszkedésért, az indiai karbonsemlegesség eléréséért, valamint egy újra hasznosításon alapuló, és a környezetet is tiszteletben tartó társadalom kialakításáért.
A 2022-ben létrehozott Suzuki Global Ventures vállalati kockázati tőkealap felgyorsítja a start-up cégekkel való együttműködéseket, áttörve az egyes cégek hagyományos működési keretein. Olyan területeken fektet be a cégcsoport, amelyek megoldással szolgálnak az ügyfelek és a társadalom problémáira, illetve hozzájárulnak a start-upokkal bővülő ökoszisztéma fejlődéséhez.
- K+F kiadások, tőkeberuházások
2030-ig összesen 4,5 ezer milliárd jent fektet be, ebből 2 ezer milliárd jent kutatás-fejlesztésbe, 2,5 ezer milliárd jent tőkeberuházásokba, (elektromos akkumulátorgyár, megújuló energiát termelő létesítmények). Ebből a 4,5 ezer milliárd jenből a tervek szerint 2 ezer milliárd jen elektrifikációval kapcsolatos beruházás lesz, ezen belül 500 milliárd jen akkumulátorokkal kapcsolatos beruházás.
2 ezer milliárd jent kutatás-fejlesztésre, azon belül elektrifikációra, biogázra és önvezető autók fejlesztésére fordít.
- Nettó értékesítési célok
Az értékesítésből származó konszolidált nettó árbevétel a 2022-es a költségvetési évben az előrejelzés szerint 4,5 ezer milliárd jen; a növekedésnek ezzel az ütemével meg tudja haladni a középtávú üzleti tervben 2025-re kitűzött 4,8 ezer milliárd jent. Szeretne a feltörekvő országokkal összhangban bővülni, hozzájárulva növekedésükhöz. Arra törekszik, hogy 2021-ben elért 3,5 ezer milliárd jenes konszolidált értékesítési nettó árbevételt megduplázva 7 ezer milliárd jenes nettó értékesítési árbevételt érjen el 2030-ra.
Miközben százéves fennállása távlatában is példátlan átalakuláson megy keresztül, hisz abban, hogy a Suzuki termékeinek izgalmasaknak, energikusaknak, egyedieknek kell lenniük, még akkor is, ha az egyensúly érdekében a karbonsemlegesség és a feltörekvő országok növekedésének szempontjait is figyelembe kell venni. Személyautóink, motorkerékpárjaink, hajómotorjaink és a szenior elektromos járművek azért élvezik folyamatosan a vásárlók lelkes támogatását, mert gyakorlati hasznuk mellett az érzelmekre is képesek hatni.
A Suzuki munkatársai együttes erővel azon dolgoznak, hogy olyan környezetbarát termékeket és szolgáltatásokat kínáljanak a vásárlóknak, amelyek szerte a világon megkönnyítik számukra a mindennapi életet olyan társként, amely saját életstílusuk kialakítása során mindig mellettük áll, amelyre mindig számíthatnak.
Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2023.
Bővebben »
2023. március 01. 19:23
2023. 02. 20.
Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter a hivatalában fogadta Atsumi Masato-t, a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgatóját 2023. február 20-án. A felek a vállalat nemzetgazdaságban betöltött szerepéről, jövőjéről, az aktuális gazdasági folyamatokról, illetve az új iparstratégiáról egyeztettek.
Magyarország gazdaságstratégiája beruházás- és exportorientált, éppen ezért a tőkevonzó képesség megőrzése érdekében új iparstratégia készül. Az átdolgozott irányok megvalósításában kiemelt szerepet kap majd a járműipar. A gazdaságfejlesztési miniszter a Magyar Suzuki mellett több más járműgyártót is beszélgetésre invitált annak érdekében, hogy megismerje az ágazat szereplőinek tapasztalatait, és figyelembe vehesse azokat az új iparstratégia kialakítása során.
A találkozón Nagy Márton méltatta az utat, amit a Magyar Suzuki bejárt, az 1991-es létrejötte óta az első Suzuki Swift gyártásától a hibrid járművek készítéséig, melynek során a vállalat az ország egyik legnagyobb árbevételű cégévé vált. A gazdaságfejlesztési miniszter hozzátette, hogy Japán Magyarország 7. legnagyobb tőkebefektetője volt 2020-ban, a közvetlen külföldi tőkeberuházások harmada pedig Ázsiából érkezett 2021-ben.
A Magyar Suzuki és a Minisztérium a továbbiakban is folytatja majd az egyeztetéseket a gazdasági teljesítményt növelő és új munkahelyeket létrehozó jövőbeli fejlesztések elősegítése érdekében.
Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2023.
Bővebben »
2023. február 21. 08:54
2023. 02. 16.
A Suzuki Motor Corporation őszinte részvétét fejezi ki azoknak, akik életüket vesztették a délkelet-törökországi földrengésben és mély együttérzéssel adózik a katasztrófa minden érintettje iránt. A Suzuki Csoport úgy döntött, hogy 10 millió jent (26,7 millió forint) adományoz a károsultak megsegítésére. Gyors felépülést kívánunk az érintett területen élőnek!
Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2023.
Bővebben »
2023. február 16. 20:25
2023. 02. 06.
Másfél évvel a munkálatok megkezdése után február 4-én átadták Esztergomban a Prímás-szigeten az új városi sportcsarnokot, a Suzuki Arénát.
Az önkormányzati tulajdonban lévő épület TAO-támogatásból valósult meg.
A multifunkcionális rendezvénycsarnok - amely névadó szponzora a Magyar Suzuki -, magában foglal egy 200 négyzetméteres rendezvénytermet, illetve egy 500 fős lelátót. A Suzuki Aréna, amely sport-, kulturális- és szabadidős eseményeknek ad majd otthont 100 százalékban akadálymentesített. Pézsa Tibor olimpiai és világbajnok vívó sportolói nagysága előtt továbbra is tiszteleg a város: az ő nevét viseli a díszterem.
A Suzuki Arénát Pokriva László esperes áldotta meg. Az ünnepélyes avatón a Magyar Suzuki részéről Atsumi Masato vezérigazgató, illetve Krisztián Róbert operatív igazgató is részt vett.
Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2023.
Bővebben »
2023. február 07. 18:21
2023. 01. 03.
13.859 regisztrált személygépkocsival a Suzuki 12,43 százalékos részesedést ért el a hazai személyautó-piacon 2022-ben. A márka elsősorban a két hazai gyártású modellnek, a Vitarának és S-CROSS-nak köszönhetően immár hetedik éve vezeti a hazai új személygépjármű értékesítést. Megváltozott a tendencia: az S-CROSS volt 2022-ben a legnépszerűbb modell, ebből regisztrálták a legtöbbet az újautók piacán.
Az iparág teljesítményét és értékesítési darabszámait nagymértékben befolyásolta a félvezető hiány. A tavalyi eredményekhez képest átlagosan éves szinten 8,54 százalékos csökkenéssel zárt az újautó piac. A Magyar Suzuki beszállítóival egész évben folyamatosan figyelte, illetve elemezte a piaci helyzetet. Elektronikai alkatrész beszállítóival rugalmasan alkalmazkodva a szituációhoz azon dolgozott, hogy gyártásának ellátása folyamatos legyen.
Ennek is köszönhetően 13.859 Suzuki személygépkocsit regisztráltak Magyarországon 2022-ben a Datahouse újautó-eladási statisztikái szerint. Az összes forgalomba helyezett személyautó (111.524 db) 12,43 százaléka Suzuki volt a tavalyi évben. Bár év közben voltak olyan hónapok, amikor nem az esztergomi gyártóvállalat modellje vezette a listát, az év végi összesítések alapján – a globális chiphiány ellenére - 2016 óta sorozatban hetedszer is megtartotta piacvezető pozícióját a hazai piacon 2022-ben. Ez egyben azt is jelenti, hogy a márka az esztergomi gyártás megkezdése óta 20. alkalommal végzett az első helyen a magyar személygépkocsi piacon.
Már a teljes hibrid paletta elérhető a kínálatban
A két esztergomi modell gyakorlatilag egymással versenyzett 2022-ben, de év végére megváltozott az eddig tapasztalt tendencia: az S-CROSS nyerte a népszerűségi versenyt a Suzukik körében. Mindkettő modell bekerült a TOP3-as mezőnybe és megnyerte saját kategóriáját, az alsó-középkategóriát (7.187 db S-CROSS, 26,36%-os piaci részesedés), illetve az SUV városi-szabadidő kategóriát (5.509 db Vitara, 23,12% piaci részesedés) a 2022. január 1-je és december 31-e közötti regisztrációk alapján.
2022. év eleje óta elérhető a Vitara, év közepe óta pedig az S-CROSS (erős) hibrid változata. Saját gyártású és import modelljeinknek köszönhetően a Suzuki a hibrid alternatívák teljes palettáját kínálja a vásárlóknak. A Magyar Suzuki kizárólag hibrid járműveket értékesít az Európai Unió piacain.
A további, nem Esztergomban készült, de Magyarországon is forgalmazott, import hibrid Suzuki típusok közül a Swiftből 668 darabot helyeztek forgalomba. Ignisből 267, Swaceből 214, illetve az elektromos hálózatról is tölthető SUV Acrossból pedig 14 autót regisztráltak 2022-ben.
Kapcsolt szolgáltatás
2022 őszén a Suzuki Motor Corporation kapcsolt szolgáltatást vezetett be az európai piacon a még kényelmesebb felhasználói élmény biztosítása érdekében. A SUZUKI CONNECT elsőként az Esztergomban gyártott S-CROSS-ban érhető el, de a későbbiekben más modellekre is kiterjesztik majd. A szolgáltatást Európa szerte a Magyar Suzuki Zrt. biztosítja Magyarországról.
Több mint összeszerelő üzem
A Magyar Suzuki Zrt. a Suzuki Csoport 3. legnagyobb gyártóvállalata Japán és India után és egyetlen Európában. 30 éves magyarországi tevékenysége során nagyon magas szintű kompetenciákat és tudást halmozott fel, elsősorban a mérnöki, a logisztikai és az IT területen. A Magyar Suzuki Zrt. biztosítja az IT szolgáltatásokat, fejlesztéseket a Suzuki Csoport összes európai egységének, 2019. április 1. óta pedig Esztergom a Suzuki Csoport Pán-európai logisztikai központja. Komárom-Esztergom megyéből koordinálják a pótalkatrész ellátást az összes európai országban hét regionális raktárból. A Magyar Suzuki célja az, hogy a jövőben is aktívan bekapcsolódjon az anyavállalata minél több nemzetközi projektjének megvalósításába, illetve itthon a saját mérnöki állomány igénybevételével tervezik modernizálni a gyártástechnológiákat és a karbonsemlegesség irányába tett lépéseket
Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2023.
Bővebben »
2023. január 04. 01:41